Gå til innhold

Star Trek 11 Trailer!


AvidGamer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, her tar de opp det hele fra starten og hvordan det ble til. Han har sakt i et interview at han håper det vil trekke nye seere, og de har tatt hensyn til at ikke alle kjenner til universet til Star Trek.

 

Morsomt å se Zachary Quinto som Spock (Sylar fra Heroes), han passet rollen veldig bra utseende messing!

 

Håper de tar med da Kirk jukset på den berømte umulige prøven! Haha!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Har lenge tengt å kanksje se på serien, men er jo drøssevis av dem, alle i forskjellige tiår. Men da kan jeg jo se denne.

 

Er ikke lett når man kan velge mellom:

 

"Star Trek" (1966) (TV series)

"Star Trek: The Next Generation" (1987) (TV series)

"Star Trek: Voyager" (1995) (TV series)

"Star Trek: Deep Space Nine" (1993) (TV series)

Star Trek: First Contact (1996)

Star Trek: The Wrath of Khan (1982)

Star Trek IV: The Voyage Home (1986)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Ja det bør du. Dersom du er i tvil så anbefaler jeg å se Filmene først, så ser du om det gir mersmak å satse på TV seriene. Filmene er fantastiske!

 

Du bommet litt på filmene.

 

Filmene:

The Motion Picture

The Wrath of Khan

The Search for Spock

The Voyage Home

The Final Frontier

The Undiscovered Country

Star Trek Generations

First Contact

Insurrection

Star Trek Nemesis

Star Trek

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Så akkurat traileren, Star Trek?

 

Ja skipet er der, men resten ser ut som en cheesy action film med sci-fi og unge folk.

 

Holder meg skeptisk.

 

Klart de er unge, skal jo handle om Kirk og gjengen i start fasen...alder pleier å gå den veien... :ermm:

 

Kirk var 31 år når han fikk "kontrollen" over Enterprise. Synes han ser litt yngre ut enn det i traileren, men er vel strengt talt bare uvant. Er jo hovedsakelig bare kjent med Patrick og de etter. =)

Lenke til kommentar
Kirk var 31 år når han fikk "kontrollen" over Enterprise. Synes han ser litt yngre ut enn det i traileren, men er vel strengt talt bare uvant. Er jo hovedsakelig bare kjent med Patrick og de etter. =)

 

Ja er sant det. Og han skuespilleren er litt yngre du har rett, men det er ikke med mye. Han er 28...

 

Men nå vet vi ikke hvordan filmen er. Om det er ut av rein tilfeldig at han er "kaptein" i filmen. Er mulig at de er ute på øvings mission med Starfleet Academy og det er kunn de som er "håpet"....noe som kan være en logisk situasjon.

 

Og hvis du ser så har han ikke på seg den gule trøyen i starten av traileren ;) Og han som sier "Prepare to fire all weapons" har....

Kan tenke meg at den "Buckle up" kommentaren der han har den på er slutten av filmen etter de har reddet Starfleet og fått tildelt rollen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Kirk var 31 år når han fikk "kontrollen" over Enterprise. Synes han ser litt yngre ut enn det i traileren, men er vel strengt talt bare uvant. Er jo hovedsakelig bare kjent med Patrick og de etter. =)

 

Ja er sant det. Og han skuespilleren er litt yngre du har rett, men det er ikke med mye. Han er 28...

 

Men nå vet vi ikke hvordan filmen er. Om det er ut av rein tilfeldig at han er "kaptein" i filmen. Er mulig at de er ute på øvings mission med Starfleet Academy og det er kunn de som er "håpet"....noe som kan være en logisk situasjon.

 

Og hvis du ser så har han ikke på seg den gule trøyen i starten av traileren ;) Og han som sier "Prepare to fire all weapons" har....

Kan tenke meg at den "Buckle up" kommentaren der han har den på er slutten av filmen etter de har reddet Starfleet og fått tildelt rollen.

 

Så at han var 28, men du er sikkert enig med meg i at han ikke ser direkte 28 ut? ;) (Flisespikkeri)

 

Den "buckle up" kommentaren kunne de ha spart seg for.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...