Gå til innhold

BK: Lang lukkertid

millaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort erfaring på lang lukkertid.. når du skriver det.. betyr det at du har lang erfaring på kort lukkertid?

Neida.. jeg bare prøvde å leke med ordene litt. Jeg er enig. Også jeg liker vannet på kort lukkertid. Tror det kunne blitt ganske stilig med de istappene.

Bildene som de er nå er jo forsåvidt ganske fascinerende. Den slørete bekken er tatt med en lukkertid som gjør at man ser hvordan vannet går, iallefall på nr.2. På nærbildenav istappene syns jeg det var forstyrrende å ha med vannet i bekken, kanskje man kunne prøvd med større blender så vannet ble mere uklart, altså droppe "lang lukkertid" og heller konsentrere om å få frem istappene. Også syns jeg alle bildene har en ovenfra og ned vinkel, noe som gjør at det for meg ser litt feil ut.

Lenke til kommentar

Jeg likte bilde nr 2 best. Lyset ble bra sånn at det ble en litt trolsk stemning. Alt er ikke like skarpt, men som en helhet er bildet fint. Synes bilde nr 3 ble litt rart mtp. vinkling osv. Nr. 1 var fint og, men ikke samme lyset som i nr 2. Ellers tror jeg bildene ville blitt mer kjedelige uten lang lukkertid, det er stilig med sånn sløret look på elva :)

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer :) kom gjerne med fler!

Er kanskje litt enig med pybalto om istappbilde, hadde kanskje vært bedre med større blender.. og alle bildene har "sett ovenfra" vinkel, skulle gjerne fått til en anna vinkel, men stativet gikk ikke an å justere lavere. Og det var ikke så enkelt å få tatt bilder i elva/bekken når alt var sleipt og isete (måtte stå i elva).

Lenke til kommentar

Er alltid fine bilder, med slørete elver osv, så er en sikker vinner det:)

Men er enig med de over at en noe kortere lukkertid kunne vært enda bedre.

Og bilde nr2 klart best.

Nr3 så blir steinen framme i midten i veien/forstyrrende...

Nr1 for mørk i stein områdene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...