Gå til innhold

Billadekabel Nokia

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en 6610 i går og ser at det er samme kontakten til laderen som det var på den gamle 3310. SÅ det jeg lurer på er om det går å bruke billaderen som er for 3310 i den nye 6610 uten å ødelegge telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg en 6610 i går og ser at det er samme kontakten til laderen som det var på den gamle 3310. SÅ det jeg lurer på er om det går å bruke billaderen som er for 3310 i den nye 6610 uten å ødelegge telefonen.

Det har med strømstyrke å gjøre. Forskjellige batterier krever forskjellige ladere. Alle nokiatelefoner har samme uttak til lader, men ikke driv å bytt om. Til nødsfall sånn av og til er ok, men ikke fast :)

Dette sier hvertfall nokia. Om det faktisk stemmer, eller om de bare vil ha mer penger av deg, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

"Til nødsfall sånn av og til" Sier meg at telefonen ikke tar skade av det, det er jo bare i bilen av og til. Noen her som har prøv forskjellige ladere til Nokia, uten at det er spesifisert at de hører til ?

Lenke til kommentar

Hvis du sjekker tilbehør på Nokias hjemmesider, vil du se at så å si alle Nokia-telefoner kan lades med en vanlig billader (LCH-9). Koster ca 100 kr originalt.

Edit: Link (legg merke til at det er til ei tilbehørsside for 6610).

Alle Nokia-telefoner jeg har vært borti er bakoverkompatible når det gjelder både vanlige ladere og billadere. Men som sagt: Sjekk på Nokias hjemmesider - der står det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...