War Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg vil ha en Nintendo og spille supermario som det var i gammledager. Trur den så slik ut. Hvor kjøpes dette idag? Ikke sett det i Norske stuer siden Berlinmuren fallt. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Er nok gått ut av sortiment i de fleste butikker. Du burde prøve lykken på nettauksjonene hvor det finnes en del. Tips; Vær obs på selgere som prøver å selge konsollen for mye mer enn hva den strengt tatt er verdt. N64 er ikke en antikvitet helt enda... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hva er den verdt da? Har tenkt å prøve å selge min med 2 kontroller, 2 rumble greier og 12 spill. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Mener jeg har sett en på finn.no Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Besøk ebay.co.uk - pass på å skrive .co.uk, da dette er engelsk og PAL (fungerer i Norge, bare man plukker om en liten plugg som får støpselet til å passe i norske kontakter - kan kjøpes billig på bla.a clas ohlson og elektrobutikker). På ebay.co.uk finner både god brukte og billige konsoller, konsoller som er som ny med eske manual og alt, og splitter nye konsoller. Splitter nye konsoller finner man ikke hver dag, men med litt tålmodighet dukker det opp. Nytt er dyrt dog. Spill kan imidlertid kjøpes nye og forseglet ikke mye dyrere enn da de først kom. Bortsett fra samlerobjekter som Zelda og Mario. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 qxl.no eller amazon.co.uk, amazon har masse n64 spill hvertfall. qxl er også et veldig bra sted. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ebay.co.uk er din hjelper. Sukk, har den maskinen fremdeles stående under TVen min, gammel klassiker som har overlevet 2 PS1 og 1 PS2 og selv den dag i dag spiller den Ocarina of Time som om året fremdeles var 1998. Ah mitt hjerte brister av lengsel til gamle tider. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 "Alt var mye bedre før i tida". Har ennå ikke hatt en konsoll som har gitt meg så mye glede som kjære Nintendo 64 Hvis du aldri har eid en N64, så anbefales kjøp på det sterkeste! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 De tåler så og si alt og. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 eneste som var, var at jeg måtte blåse litt neddi for at goldeneye skulle funke fett, men det bringer bare minner! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Lenke til kommentar
War Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Synd det er 55 mil unna. har send mail med tilbud om postoppgrav og 700kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå