skytten60 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 hei. har et spørsmål ang. skjermkort. jeg er ivrig bruker av pinnacle film redigerings program. rimelig teit når det gjelder data. kjøpte for en stund siden en ganske kraftig maskin til bruk av pinnacle. etter sigende en perfekt maskin til mitt bruk. (det sa ivertfall PC WORLD.) jeg bor på Isle Of man. Fikk straks en masse problemer med programmet,kontaktet pinnacle for hjelp, og fikk dette til svar.DU MÅ DEAKTIVERE MINNET SOM DELES MELLOM SKJERMKORTET OG SYSTEMMINNET, SLIK AT BARE DET DEDIKERTE SKJERMMINNET SOM ER FYSISK PÅ SKJERMKORTET ER I BRUK. Må si jeg ble tretten meter i trynet.Har hatt konkakt med flere innen data, men ingen har lykkes med å deaktivere minnet,så jeg lurer nå på om det i det hele tatt lar seg gjøre.Er det noen som kan hjelpe. Skytten. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hm? Skjermkortet er flaskehalsen i flere tester pga manglende minne. Det er også ddr4 og 5 minne, har aldri hørt om skjermkort som deler minne med resten av pcen med mindre det er er innebygget skjermkort som ligger på hovedkortet . Har du noe mer info om pcen? Evt skjermkort og hovedkort navn osv. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Tipper de mener AGP aperture size. Når det gjelder PCI-E kort så heter vel det noe annet og varierer fra bios til bios (du må nok gå inn i bios ved oppstart, sjekk manual til hk for detaljer). Når du har funnet den så setter du den enten til disable eller 0. Lenke til kommentar
skytten60 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Hm?Skjermkortet er flaskehalsen i flere tester pga manglende minne. Det er også ddr4 og 5 minne, har aldri hørt om skjermkort som deler minne med resten av pcen med mindre det er er innebygget skjermkort som ligger på hovedkortet . Har du noe mer info om pcen? Evt skjermkort og hovedkort navn osv. Vista ultimate. Prosessor AMD phenom 9600 quad-core processor 2,30 Ghz Minne ram 4,00 GB System 32 bit Skjermkort Nvidia Gfors 9800gt. der er det jeg kan finne av opplysninger.Som sagt er jeg bedre på film enn data. Takk for at du prøver å hjelpe.Er veldig frustret pga dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå