MasterShitBag Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Heisann! Julen nærmer seg så jeg lurer på hvor jeg får en Ps3 + LittleBigPlanet pakken billigst Sliter med økonomien så trenger litt hjelp Endret 16. november 2008 av MasterShitBag Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Heisann! Julen nærmer seg så jeg lurer på hvor jeg får en Ps3 + LittleBigPlanet pakken billigst Sliter med økonomien så trenger litt hjelp vet ikke om dette er så billigt, men på elkjøp koster 80gbs ps3 + little big world 4195kr. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Gamezone 3899,- Billigste jeg fant akkurat nu Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Heller kan du gå for en XBox 360 Arcade for bare 979 Kroner! Det er drit billig! Du får kjøpt den hos Elkjop, men husk at det er internett pris og du får med to spill! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...KsAAAEOOFwcHzyT Selv har jeg Ps3, men siden du sliter med økonomien, anbefaler jeg deg denne. Du får ikke stor forskjell på grafikken, også får du kjøpt mer hardisk om det trengs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Men han vil ha LittleBigPlanet, som ikke finnes til XBox. Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Joa..Men greien er jo at jeg skal ha en Playstation 3 og LittleBigPlanet + At Arcade ikke har hardisk + Xbox live koster jo 500'kr i året så det er nesten like billigt med en Playstation 3 Takk for innleggene :!: Woohoo Ps3 til under 4000'kr, Blir vist jul på meg og i år Endret 16. november 2008 av MasterShitBag Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fant en enda billigere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå