vincent_vega Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hei... Jeg har idag tatt recovery på min 3 år gamle stasjonære pc med windows XP pro, men så har jeg oppdaget at de gamle windows filene og diverse som jeg hadde før har blitt lagt i en mappe som heter "my old disc structure". Men den går ikke an å slette! Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Er jo surt å ikke få utnytte harddisken fullt ut da denne mappen tar over 100gb :/ Endret 16. november 2008 av vincent_vega Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hei... Jeg har idag tatt recovery på min 3 år gamle stasjonære pc med windows XP pro, men så har jeg oppdaget at de gamle windows filene og diverse som jeg hadde før har blitt lagt i en mappe som heter "my old disc structure". Men den går ikke an å slette! Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Er jo surt å ikke få utnytte harddisken fullt ut da denne mappen tar over 100gb :/ Prøvd å slette de i "sikkermodus"? trykk (mest sansynlig F8) helt i oppstarten av pcen, og velg å start i sikkermodus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå