Gå til innhold

Rollespill/FPS til Xbox 360

Bjonski

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt Xbox 360 i lengre tid, men har ikke brukt den så mye.

Jeg har Forza Motorsport 2 og Oblivion, men likte ikke sistenevnte..

Er derfor på utkikk etter et nytt spill, helst i sjangeren RPG eller FPS. Noen å anbefale? (Ikke skumle spill :whistle: )

Spill jeg har på PC, som også er på Xbox:

-Mass effect

-Call of Duty 4

-Fallout 3

-Two worlds

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oblivion handler jo vel stort sett om å bare gå inn og ut av portaler, så du går ikke glipp av noe ved å ikke spille det.

Men jeg synes du kan fortelle litt mer om hvilke sjangere du er ute etter å spille. Jeg kan jo nevne noen, men du får bedre svar hvis du sier hva du ser etter.

Andre verdenskrig:

"Brothers in Arms: Hells Highway"

"The Outfit" (3.person med Split Screen)

Bilspill:

"GRID"

"Burnout Paradise"

"MX vs ATV: Untamed" (med Split Screen)

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Men jeg synes du kan fortelle litt mer om hvilke sjangere du er ute etter å spille. Jeg kan jo nevne noen, men du får bedre svar hvis du sier hva du ser etter.

Er derfor på utkikk etter et nytt spill, helst i sjangeren RPG eller FPS. Noen å anbefale? (Ikke skumle spill whistle.gif )

:)

Lenke til kommentar
RPG: Lost Odyssey

PS: Kan jeg spørre hvorfor du ikke liker Oblivion? :no:

Jeg synes rett og slett det var kjedelig.

Hvis du syns Oblivion var kjedelig, og du ikke er en storyfag (les: En person som liker JRPG's) så er Lost Odyssey absolutt IKKE å anbefale.

Gears of War 1 og 2 er et must hvis du liker skytespill. Det er dog tredjeperson, men hvis du liker skytespill generelt så vil nok Gears falle ismak. :yes:

Edit: Må da ikke glemme GTA4, Battlefield: Bad Company, Halo 3 (hvis du har spillt de to forrige) og Mass Effect.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Er derfor på utkikk etter et nytt spill, helst i sjangeren RPG eller FPS. Noen å anbefale? (Ikke skumle spill whistle.gif )

:)

Det finnes mange typer FPS og RPG.

Lenke til kommentar

Oblivion - Blir ganske kjedelig etterhvert. Levde ikke opp til forventningene. Shivering Isles er dog gøy.

Fallout 3 - Fra samme utviklere som skapte Oblivion. Bedre enn Oblivion etter det jeg har hørt.

Gears of War 1&2 - Mer hardcore skytespill i tredjeperson får du ikke. Spill nr 1 først om du bryr deg om story.

Lost Odyssey - 40 Milliarder trilliarder millioner ganger bedre enn Oblivion. Annen sjanger enn nevnte.

Call of Duty 4 - Game of the Year 2007! Drit i COD: World at War, dette er fremdeles sjef!

Mirrors Edge - Freerunning er KONGE, det hjelper dessverre ikke når spillet er kortere enn lilletåa mi.

Far Cry 2 - Du har 50Km2 og bevege deg på, og du bestemmer alt selv. Skytespill.

Fable 2 - Løyp og kjøyp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...