Bjonski Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har hatt Xbox 360 i lengre tid, men har ikke brukt den så mye. Jeg har Forza Motorsport 2 og Oblivion, men likte ikke sistenevnte.. Er derfor på utkikk etter et nytt spill, helst i sjangeren RPG eller FPS. Noen å anbefale? (Ikke skumle spill ) Spill jeg har på PC, som også er på Xbox: -Mass effect -Call of Duty 4 -Fallout 3 -Two worlds Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det går ikke an å ikke like Oblivion Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Det går ikke an å ikke like Oblivion Desverre, Oblivion er som en råtten banan.. Med andre ord, ikke noe bra. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) RPG: Lost Odyssey PS: Kan jeg spørre hvorfor du ikke liker Oblivion? Endret 16. november 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 RPG: Lost Odyssey PS: Kan jeg spørre hvorfor du ikke liker Oblivion? Jeg synes rett og slett det var kjedelig. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Oblivion handler jo vel stort sett om å bare gå inn og ut av portaler, så du går ikke glipp av noe ved å ikke spille det. Men jeg synes du kan fortelle litt mer om hvilke sjangere du er ute etter å spille. Jeg kan jo nevne noen, men du får bedre svar hvis du sier hva du ser etter. Andre verdenskrig: "Brothers in Arms: Hells Highway" "The Outfit" (3.person med Split Screen) Bilspill: "GRID" "Burnout Paradise" "MX vs ATV: Untamed" (med Split Screen) Endret 16. november 2008 av Steina Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Men jeg synes du kan fortelle litt mer om hvilke sjangere du er ute etter å spille. Jeg kan jo nevne noen, men du får bedre svar hvis du sier hva du ser etter. Er derfor på utkikk etter et nytt spill, helst i sjangeren RPG eller FPS. Noen å anbefale? (Ikke skumle spill whistle.gif ) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) RPG: Lost Odyssey PS: Kan jeg spørre hvorfor du ikke liker Oblivion? Jeg synes rett og slett det var kjedelig. Hvis du syns Oblivion var kjedelig, og du ikke er en storyfag (les: En person som liker JRPG's) så er Lost Odyssey absolutt IKKE å anbefale. Gears of War 1 og 2 er et must hvis du liker skytespill. Det er dog tredjeperson, men hvis du liker skytespill generelt så vil nok Gears falle ismak. Edit: Må da ikke glemme GTA4, Battlefield: Bad Company, Halo 3 (hvis du har spillt de to forrige) og Mass Effect. Endret 16. november 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fable 2 såklart?! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fallout 3? Der har du både fps og rollespill elementer i ett, så det burde da finnes håp. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fallout 3? er ikke det noe ala oblivion da? Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Rollespill sa du? Gi Fable 2 en sjanse! det er brilliant! Endret 16. november 2008 av Leaκim Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Fallout 3? er ikke det noe ala oblivion da? Det er vel stort sett det RPG er, noe lignende Oblivion. Jeg tenkte Fallout 3 passet godt til kriteriene hans. Endret 16. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg likte Blue Dragon veldig godt, anbefales. Rpg det også - men kanskje en del mer fremdriftspreget enn Oblivion. Anbefaler også Lost Odyssey som er nevnt. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Men jeg synes du kan fortelle litt mer om hvilke sjangere du er ute etter å spille. Jeg kan jo nevne noen, men du får bedre svar hvis du sier hva du ser etter. Er derfor på utkikk etter et nytt spill, helst i sjangeren RPG eller FPS. Noen å anbefale? (Ikke skumle spill whistle.gif ) Det finnes mange typer FPS og RPG. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Oblivion - Blir ganske kjedelig etterhvert. Levde ikke opp til forventningene. Shivering Isles er dog gøy. Fallout 3 - Fra samme utviklere som skapte Oblivion. Bedre enn Oblivion etter det jeg har hørt. Gears of War 1&2 - Mer hardcore skytespill i tredjeperson får du ikke. Spill nr 1 først om du bryr deg om story. Lost Odyssey - 40 Milliarder trilliarder millioner ganger bedre enn Oblivion. Annen sjanger enn nevnte. Call of Duty 4 - Game of the Year 2007! Drit i COD: World at War, dette er fremdeles sjef! Mirrors Edge - Freerunning er KONGE, det hjelper dessverre ikke når spillet er kortere enn lilletåa mi. Far Cry 2 - Du har 50Km2 og bevege deg på, og du bestemmer alt selv. Skytespill. Fable 2 - Løyp og kjøyp. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Som jeg skrev helt øverst så har jeg Mass Effect, Call of duty 4 og Fallout 3 på PC. Kan ta en titt på Fable 2, eventuelt GoW 2. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 battlefield bad company kan være verdt å sjekke ut om du er på utkikk etter er litt annerledes FPS. far cry 2 er også et ganske brukbart FPS med en skje RPG. og hvorfor har ingen nevnt bioshock? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 battlefield bad company kan være verdt å sjekke ut om du er på utkikk etter er litt annerledes FPS. far cry 2 er også et ganske brukbart FPS med en skje RPG. og hvorfor har ingen nevnt bioshock? Glemte å skrive det, har spilt Bioshock på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå