odn Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Jeg tok dette bildet sist gang jeg var på hytta. Hva synes folket? - Øystein Lenke til kommentar
No14 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Jeg er ingen ekspert men jeg synes det var et veldig fint bilde, litt forstyrrende med busken til høyre kanskje, selv om det gir en viss dybde i bilde. Lenke til kommentar
odn Skrevet 16. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg er ingen ekspert men jeg synes det var et veldig fint bilde, litt forstyrrende med busken til høyre kanskje, selv om det gir en viss dybde i bilde. ser det at det kan være forstyrende ja, men kan også være med å¨og gi litt dybde Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg syns egentlig ikke det var så veldig bra. Det er et sånt rart skinn rundt månen som jeg syns ødelegger alt. Refleksjon av noe slag kanskje? Også den røde stjerna rundt månen. Den syns jeg også var rar. Det blir vanskelig å bedømme resten når jeg henger meg sånn opp i månen. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Synes det var nettopp det som gjorde bildet ganske bra jeg! Den røde stjerna altså.. Endret 16. november 2008 av No14 Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Mjæ, etter å ha lest tittelen og så tittet på bildet ble jeg litt skuffet desverre. Komposisjonen virker for meg ganske tilfeldig og får inntrykk av at dette bare er et snapshot i farten. Trærne blir forstyrrende for min del. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Fikk samme følelse, etter og ha sett tittel, så blei jeg skuffet da jeg så bildet. Tre'et til høyre kunne jeg klart meg godt uten. Er også kjedelig at bildet blir så lyst, kunne tenkt meg det litt mørkere enda... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Ingen nydelig stjernehimmel i mine øyne; Det er jo knapt stjerner på den! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Har du et UV filter påmontert ? Lenke til kommentar
odn Skrevet 16. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Har du et UV filter påmontert ? Nei har ikke UV filter. Lenke til kommentar
odn Skrevet 16. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Mjæ, etter å ha lest tittelen og så tittet på bildet ble jeg litt skuffet desverre. Komposisjonen virker for meg ganske tilfeldig og får inntrykk av at dette bare er et snapshot i farten. Trærne blir forstyrrende for min del. Jeg har bilder uten trærene også, men disse syntes jeg ikke var noe serlig. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Trærne er jo skarpe og fine de. Tror nok det ville blitt kjedelig helt uten trær i bildet. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Synes selve motivet ble for kjedelig. Kanskje en annen vinkel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå