Keltern Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 God kveld folkens! Jeg har gang på gang tatt meg selv i å klikke meg inn på youtube og bla frem denne videoen... Og jeg har sinnsykt lyst til å se resten av konserten, om det er mulig! Er det noen som vet hvor i all verden jeg kan få tak i enten cd eller konsert-dvd fra akkurat denne konserten? Håper noen kan hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Henger meg på denne tråden av interesse. Bestilte nettopp én av de tre musikk DVD-ene til Dire Straits på play.com når jeg så denne tråden. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Jeg tror ikke den finnes i sin helhet noe sted nei, ikke som offisiell utgivelse. Det finnes pirater, tatt opp på kasettspillere av publikummere, men det er ikke noe å kaste bort pengene sine på. Men konserten ble så vidt jeg vet tatt opp i sin helhet, så det er jo mulig at det finnes uoffisielle versjoner av den ute. En annen mulighet er avslutningskonserten på samme turneen, som ble holdt i Sydney. Den ble tatt opp og sendt på australsk TV, så det er sikkert folk som har den. Et eksempel finner du her: . Edit: Flere YouTube-spor fra Sydney: Link. Og året før ble Alchemy Live sluppet som offisiell live-LP. Den er verd å få med seg på CD. Den ble også utgitt på VHS video (en kompis hadde den), men så vidt jeg vet har den aldri blitt sluppet på DVD. Vet ikke hvorfor, men det har kanskje noe med rettigheter å gjøre. Geir Endret 16. november 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Og året før ble Alchemy Live sluppet som offisiell live-LP. Den er verd å få med seg på CD. Den ble også utgitt på VHS video (en kompis hadde den), men så vidt jeg vet har den aldri blitt sluppet på DVD. Vet ikke hvorfor, men det har kanskje noe med rettigheter å gjøre. Den skal finnes på DVD, men kun region 1 vistnok. 2 CD + DVD set DIRE STRAITS " ALCHEMY " + LIVE 1983 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Takk for tipset. Ser den ikke er på lager. Spørs om de får inn fler av den da. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå