Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hei Bare lurer på hva dere synes om dette bildet? Tok det i sommer da det plutselig kom noen svaner forbi en kai hvor jeg satt og tilfeldigvis hadde kameraet med. Selv synes jeg at det kanskje hadde sett bedre ut om svanen hadde snudd seg litt mer mot høgre så jeg fikk hodet i midten (vanskelig å forklare), men er ikke så lett når man tar bilder av sultne svaner som flyter rundt full fart Jeg lurer på å kanskje gi dette i julepresang til noen, men vet ikke hvor bra det hadde tatt seg ut på veggen. Så slakt i vei folkens! Endret 16. november 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har du vært uheldig og fått en doobelt post nå? Desverre så forsvant bildet når du ryddet opp i den forrige ... Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har du vært uheldig og fått en doobelt post nå? Desverre så forsvant bildet når du ryddet opp i den forrige ... Tom Ja, var litt uheldig. Prøver å laste opp igjen. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Tja uten hodet, var egentlig bildet bare rart. Ikke helt i fokus og utbrent på toppen av vingene? Hadde ikke hatt det på veggen i så fall... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ei svaneræv. Dette ville jeg ikke gitt bort til noen. Med mindre du vil vende dem ryggen.. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Synes bildet var for mye ute av fokus, eller synnes jeg også vinkelen var litt kjedelig. Bilder av fugler og dyr blir my bedre (synes jeg) hvis kameraet er på samme høyde som dyret/fuglen er selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ok, takker for all kritikk. Må si meg enig med det dere sier egentlig, men var vanskelig å komme seg ned på svanens niva når jeg stod på kaien og den var langt uti vannet. Den bevegde seg så mye så var ikke lett å få den i den vinkelen jeg ville ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå