Gå til innhold

Vær med og samle HUNDRE TUSEN vitser!


Hosjkornæsj

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-xZFMnIz6

39

Johnny Johnny uten armer og bein var og svømte i det lokale svømmebassenget. Men etter en stund svømte han bare i ring; han hadde fått krampe i eine øret.

 

40

Johnny Johnny uten armer og bein var på fjelltur. Men etter en stund kom han ikke lengre. Han hadde mista alle tenna.

 

41

Kari Kari var på kino. Men så kom den store stygge mannen og satt seg ved siden av henne. Da fimen hadde begynt begynte den store stygge mannen å beføle Kari Kari i skrittet. Da begynte Kari Kari å le. Det var jo ikke der popkornet var!

 

42

Kari Kari var på tur i skogen for å plukke sopp. Så kom den store stygge mannen. Den store stygge mannen begynte å ta klærne av Kari Kari. Da begynte Kari Kari å le. De klærne var jo alt for små til han!

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

47. Det er bedre å tisse på sagen enn og sage på tissen

 

48.

Lille Per: Hva er egentlig penis, pappa?

- det er en fugl, lille venn. svarte faren og tenkte at guttungen var for ung til å få vite hva det egentlig var.

 

Neste dag blir faren ringt opp av sykehuset og ber han komme.

Faren spør sykepleieren hva som har hendt

Sykepleieren: Du får spørre sønnen din selv.

 

Faren: hva har hendt, Per?

Lille Per: jeg klappet forsiktig på fuglen min, og nappet litt i den, og da reiste den seg.

så dradde jeg litt til for at den skulle legge seg til ro igjen. men så spyttet den på meg.

da ble jeg sint og knuste eggene, tente på reiret og knakk hode på fuglen..

 

haha, liker den siste der rimelig godt :!:

Lenke til kommentar

57. En mann til en annen:

 

-Vet du hva kjerringer sier når de får stor kuk i fitta?

-Nei?

-Da har ikke du stor kuk.

 

Ikke alle av de 100000 vitsene kan være like bra

 

58.

 

Det var begynt å knipe med plass i himmelen, så St.Peter hadde fått beskjed om å kun slippe inn dem som hadde lidd en grusom død. Tre menn kommer bort til himmelrikets port og St.Peter lukker den første inn og ber ham forklare hvordan han døde.

– Jo ser du, jeg bodde i 25.etasje, og da jeg kom hjem i dag, lå min kone i sengen ved høylys dag. Jeg fikk selvfølgelig straks mistanke om at hun hadde hatt herrebesøk. Jeg kikket dermed under sengen, i skapet og hvor man ellers pleier lete, men uten å finne ham. Jeg gikk da ut på altanen, og der hang drittsekken etter fingertuppene over kanten. Grepet av raseri banket jeg løs på fingrene hans uten at han slapp taket, jeg for inn og hentet hammeren, og banket løs igjen. Han falt da ned, men landet i en busk og overlevde. Jeg gikk og hentet kjøleskapet og kastet det etter ham, og det døde han av. På grunn av opphisselsen fikk jeg hjertestopp og døde altså.

Det måtte St.Peter innrømme var en fæl måte å dø på, så han ble sluppet inn. Så kom den neste inn...

– Jo, ser du, jeg bodde i 26.etasje, jeg tar hver dag 25 armbøyninger og 20 hoppeøvelser ute på min altan. Men i dag da jeg var i gang med mine hoppeøvelser datt jeg over kanten på altanen. Jeg klarte dog å gripe fatt i rekkverket i 25. etasje. Etter det kom det en galning og banket løs på fingrene mine, jeg skriker selvfølgelig om nåde, men han løp inn og hentet en hammer, og banket videre til jeg slapp. Jeg landet heldigvis i en busk, og lå der uten å kunne bevege meg, men jeg var i live, og det var det viktigste. Dessverre var det ikke nok for galningen, så han kastet et kjøleskap etter meg, og det døde jeg av.

Det var en fæl omgang, så han slapp også inn. Så blir det den tredje og siste manns tur.

– Nå hvordan døde du da? spør St.Peter.

– Ja, det er en litt pussig historie dette her. Men prøv å forestille deg følgende: Jeg sitter splitter naken og gjemmer meg i et kjøleskap.

Endret av les_paul92
Lenke til kommentar

59. Hvordan får man 4 blondiner på en krakk?

Man snur krakken opp ned

 

60. Bassisten i Metallica ble stoppet av Politiet

 

Politibetjenten: - De kjørte mot rødt lys. Det blir en bot på 5200 kroner. Hva var navnet deres?

Bilisten: -Roberto Agustín Miguel Santiago Samuel Trujillo Veracruz

Politibetjenten: - Ok, det får gå for denne gangen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...