Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Lover om Linje skifting på Videregående

Schnugaf

Anbefalte innlegg

For cirka 3 og en halv uker siden var jeg opp hos rådgiveren min og hørte om det var mulighet til å skifte fra Elektro og over til Musikk, dans og drama, eventuelt Media og Kommunikasjon. Jeg var veldig sikker på at det var ledige plasser på begge disse linjene. Jeg fikk klar beskjed fra rådgiveren at det var liten sjangs for at jeg fikk skiftet, men han skulle se hva han fikk gjort.

Veken etterpå gikk jeg opp til kontoret hans for å høre om hva han hadde fått til, han kom med en beklagning og sa at det var en "Deadline" på å skifte linje, og at jeg var forsein i forhold til den. Jeg ble jo da ganske deprimert siden elektro var feilvalg, men bestemte meg for å se på den lyse siden og fortsette året. De siste to vekene som har gått har jeg hørt om mange som har fått skiftet. Jeg kjenner at jeg blir rimelig irritert og frustrert på rådgiveren.

Så nå skal jeg få dokumentert alle dato'ene på de andre som har fått skiftet seinere enn meg og forklare dette til rådgiveren.

Mitt spørsmål er om det er noen lover om rettferdighet mellom elever på Videregående skoler, og om det er noen andre lover som jeg kan bruke i mot Rådgiveren i denne saken.

Takker for all hjelp på forhånd.

Endret av frinder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er litt sent å gjøre slikt tre måneder inn i et semester vel?

Vell joda, vet jo at det er litt seint, og det var jeg ganske klar over når jeg fikk avslag om å få bytte. Men når andre får bytte seinere så blir jeg meget frustrert.

Det jeg bare vil ha nå er rettferdighet.

Og om jeg får muligheten til å bytte fra noe jeg ikke vil gå på, så griper jeg den sjangsen.

Endret av frinder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...