Umbrello Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hei, jeg har lenge tenkt på å begynne å trene mer, men det har alltid blitt med korte treningsperioder før jeg har gitt opp, og mange ganger bare med tanken. Jeg jobber endel for tiden og vil kun ha tid til å trene en dag i uken, bor i Oslo. Jeg er forholdsvis høy, og ikke så kraftig at det gjør noe, så hovedmålet mitt er å få litt mer "kjøtt" på kroppen, men ikke fett om dere skjønner, rett å slett å prøve å bli noe mer enn spinkel. Jeg gir veldig fort opp hvis jeg ikke får resultater med trening, så jeg trenger noen tips. Vil det være mulig å få resultater, la oss si innen 1/2 mnd hvis jeg trener målrettet en dag i uken (kan kanskje strekke meg til to) Er det tull å begynne med kosttilskudd i starten, eller er det smart? Tips her? Takker for alle råd og tips jeg får på hvordan jeg kan føle resultatene av treningen på kortest mulig tid (Må selvsagt jobbe for målet da!) Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Beklager at jeg ikke kan svare på spørsmålet ditt.. Selv etter 3 måneder på befalsskolen med samme ønsket.. Men et spørsmål tilbake til deg.. Ber du om resultater etter 2 til 4 treningsøkter? :S Lenke til kommentar
Umbrello Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Beklager at jeg ikke kan svare på spørsmålet ditt.. Selv etter 3 måneder på befalsskolen med samme ønsket.. Men et spørsmål tilbake til deg.. Ber du om resultater etter 2 til 4 treningsøkter? :S Nei det er kanskje å spørre om for mye ja... Det jeg i hovedsak vil da, er å ha en plan, når jeg har trent tidligere har det vært så tilfeldig, og jeg har ikke hatt tro på resultater. Hadde fint om noen kunne ha gitt en liten oppskrift på hvordan en kan trene målrettet for å nå et mål. For å ta et eksempel: Om jeg la oss si hver torsdag og lørdag løper en grei runde, for så å ta et par enkle sett me pushup, situp og ryggøvelser, vil jeg kunne se resultater innen 2 mnd? Endret 15. november 2008 av Umbrello Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Finnes ikke no snarveier. Vil du ha raske resultater må du spise riktig og trene mer enn 1 gang i uka. Anbefaler dette Lenke til kommentar
Umbrello Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 OK, skal lese mer på den PDF'en! Takk Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ta deg tid til å trene oftere. Da er det lettere og komme inn i en rytme og du vil se resultater fortere. En dag i uka vil bare være nok til å vedlikeholde formen og du vil neppe se særlig fremgang i det hele tatt. Lenke til kommentar
Umbrello Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Et spørsmål: Kan en ta pushup/situp uten oppvarming? Dvs. om jeg klarer å ta en økt uten oppvarming før jeg legger meg evt. står opp hver dag, vil det lønne seg? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Så sant det dreier seg om samme muskelgrupper skal man ikke trene disse to dager på rad. Minst èn dags pause. Pushup og situp kan du ta uten oppvarming, men du kan gjerne ta et oppvarmingssett. Om du skal trene 4 sett på 10 repitisjoner for eksempel, kan du ta et eller to sett med 3-5 repitisjoner før arbeidssettene(=selve treningen), så blir du varm i disse musklene. Endret 16. november 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå