Gernia Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hei, min mor er på jakt etter en bærbar-PC til rundt 10k. skal ha 2gig ram eller mer, over 300gig hardiskplass og være kraftig nok til å drive med noe bilderedigering. Helst med lang batterilevetid også. Har ikke peiling på bærbare-PC er selv, så derfor jeg henvender meg her for å få svar. Kan man koble bærbare til et høytalerannlegg? Bare plugge inn i headsettinngangen og alt fungerer, eller må man ha noe annet for den type bruk? Takker for alle svar Endret 15. november 2008 av Gernia Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Damene liker pene ting og denne fra NetOnNet til Kr. 5495,- har alt du spør etter. I tillegg har den HDMI, som gjør den suveren til å se bildene på et HD TV. 4Gb ram, og 320Gb harddisk er på plass. Den er liten, lett, og syltynn, samtidig som den er dritlekker. Har ikke denne selv, men syntes tilbudet er utrolig bra. Tror det skal bli vanskelig å finne et bedre kjøp. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Damene liker pene ting og denne fra NetOnNet til Kr. 5495,- har alt du spør etter. I tillegg har den HDMI, som gjør den suveren til å se bildene på et HD TV. 4Gb ram, og 320Gb harddisk er på plass. Den er liten, lett, og syltynn, samtidig som den er dritlekker. Har ikke denne selv, men syntes tilbudet er utrolig bra. Tror det skal bli vanskelig å finne et bedre kjøp. glemte vist link men Ser bra ut Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 glemte vist link men Sorry! Bruk denne linken: http://www.netonnet.no/?zanpid=1174855857859470337 Gå videre inn på "Data & Hardware", og velg Bærbare opp til 13". Da skulle du finne denne. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 ooo den hva pen stilfull og greie specs.. særdeles til den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå