Manticore Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg vet kanskje at flere av dere synes det er kjedelig å se kattebilder, men vil bare høre hva dere synes om mine kattunge bilde. Jeg brukte kamera Nikon D300 med Objektiv Tamron 17-50 mm F/2.8 på alle bildene. Endret 15. november 2008 av Manticore Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kansje ikke det mest spennede motivet for oss uten katt, nei. Siste bildet stikker seg definitivt mest ut. Oppvakt positur, våkent blikk og bra fokus og dybde. Kunne kansje ønsket meg en mer spennede bakgrunn, eller en helt utbrent en, men så har man ikke all verdens tid når man tar slike bilder da. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fine bilder. Men er det bare meg, eller ligger fokuset på over halvparten på snuten, og ikke øynene? Lenke til kommentar
Manticore Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Maine Coon? Ja, det er maine coon. Jeg er maine coon oppdretter. Lenke til kommentar
Manticore Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Fine bilder. Men er det bare meg, eller ligger fokuset på over halvparten på snuten, og ikke øynene? Det er ikke alltid lett å fokusere på slike små som aldri sitter i ro. he he. Men hvis jeg fokusere på øynene blir potene så veldig uklare. Så snuten blir det beste sted å fokusere synes jeg. Skulle vel kanskje fått fokus på hele katten. Da må jeg stå lenger unna. Står man lenger unna får man ikke tak i kattungen innen dem stikker av igjen. he he Skal ta nye bilder i dag. Så er det noe som har forslag hva bakgrunn jeg skal bruke da? jeg har mange flere bilder også med mer action i , men likte disse best jeg da hvis man skal vise fram bare kattunge. Takk for kritikken! Vil gjærne ha mer tips og kritikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå