CrackaBoi Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 La meg får det helt klart: Er det mulig å kjøpe et ATI Radeon 8500 skjermkort her til lands nå? Jeg leter etter et retail, finnes det? Er det ikke slik at så lenge kortet har 3,6 ns minne er det i og for seg retail, for det kan lett klokkes til retail hastigheter? Hvis ikke det kan kjøpes i Norge, hvor kan jeg få tak i det? Når vil det evenntuelt komme til Norge, hvis det ikke er mer igjen nå? Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Multicom selger det... for 3099,- Mera :smile: Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Klar over det, men poenget er: HVEM HAR DET PÅ LAGER? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Eneste butikk jeg vet som har ati8500 er amraam, men dette er fra club 3d og klokket til 250, men de fleste kort skal ha 3,6 ns minne og kan enkelt klokkes til original hastighet med powerstrip eller rage3d sin radeon tweaker. Har søkt gjennom mange butikker, men ingen ser ut til å ha kortet inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå