Xifi Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Håper dette er riktig sted å poste, men uansett. Problemet mitt er at alle tråder i forumet har blitt "forminsket", fks. Snowdogs picturehumor tread har bare 81 sider, hvis jeg da trykker på side 81 kommer jeg inn på en av de siste sidene av tråden, med så mange sider den egentlig har, og hvis jeg så prøver å blad meg gjennom så vises førstesiden uansett hvilken side jeg trykker på. Eller med et annet eksempel, så gikk jeg inn på l4d demo tråden i spill forumet, det stod at den hadde 6 sider, men når jeg gikk inn på side 6, kom jeg på side 26, etter det trykket jeg på side 25, men da kom bare førstesiden opp, så prøvde jeg 24, da kommer også førstesiden opp. Hvis noen vet hva som er feilen er jeg veldig glad for hjelp. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Oppe til høgre i kvar tråd er det ein knapp som det står Valg på. Nederst på menyen som kjem når du klikker på den, har du valget mellom tre visningsmåtar for trådar. Trådet er den folk til stadigheit klager på, med at ein må klikke seg inn i kvart innlegg, standard er den vanlege. Den nederste, Linjet, er slik at fyrsteposten vises øvst uansett kva side i tråden ein er på. Høyres ut som du har fått aktivert denne på eit vis. Du er altso ikkje på fyrstesida, det er berre det originale innlegget i tråden som alltid vises øvst. Vel standard, so er du attende til normalen. Redigert: Og i tillegg kan du i kontrollpanelet velge kor mange innlegg som skal visast per side. Standard er 25, har ein valgt t.d. 200 vil det naturleg nok vere færre sider i tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?act=UserCP&CODE=04 Endret 15. november 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Har prøvd det, men det virker ikke. og foresten, hvis jeg går inn i IE så er det vanlig, så det er akkurat som om det er noen instillingsfeil i opera. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hei! Dette var riktig sted å poste på. Jeg har ikke merket samme problem ved bruk av Opera hjemme. Har du prøvd å slette cache i Opera? Om det ikke virker kan det hende at problemet skyldes en feil i informasjonskapsler, selv om jeg tviler på at det er tilfelle. Prøv som et siste forsøk å reinstallere Opera for å se om det hjelper. Om du prøvde å gjøre det som Torbjørn T. nevnte uten hell kan jeg nemlig ikke forstå annet enn at det har oppstått en feil med Opera på din PC. @Torbjørn T.: Du husket eller skrev feil. Forumstandard er 20 på visning av svar i emner. Endret 17. november 2008 av TSP Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 @Torbjørn T.: Du husket eller skrev feil. Forumstandard er 20 på visning av svar i emner.Hugsa feil/blanda med søkeresultat. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Tusen takk for hjelp, etter at jeg installerte på nytt er det tilbake til normalt, løst! :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg