KriZZ Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kjøpte i dag WOTLK expansion og tenkte og prøve meg litt på denne my omtalte wow expansion pakka... Men når jeg skulle legge til mer subscription slik jeg altid har gjort i tiden før når jeg spilte wow fikk jeg opp følgende: Payment Method Blocked It seems that you are not allowed to use this payment method. Please contact our Account and Billing team via www.wow-europe.com/en/support/. Så nå får jeg ikke prøvd ut dette denne helgen Ser jeg får lagt til gamcard kode men det er jo ikke akkurat lett og få tak før mandag Har mailet blizzard men alle vet hvor treige de er, tittet litt rundt og ser det er folk som har ventet i over 1mnd for og få ordnet problemet... Så om noen her har et ubrukt gamecard liggende så kjøper jeg gjerne koden og kan overføre umiddelbart til din konto.. Hadde håpet på og få spilt dette litt i helgen... Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Fant en side som solgte gamcards og leverte på mail så har bestilt der nå, 25,99Euro for et EU card... Satse på jeg får koden fort EDIT: Jaggu, fikk den med en gang Endret 15. november 2008 av KriZZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå