MrL Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tenkte å se noen av varg veum filmene, har sett bitre blomster også har jeg alle de andre, men så har jeg seff klart å rote bort Tornerose som jeg tror er den neste i rekkefølgen. Har dette noe å si? Og hva er rekkefølgen foresten? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Bitre Blomster Tornerose Din til døden Falne Engler Kvinnen I Kjøleskapet Begravde Hunder Skal du bli kjent med skuespillere og roller, anbefaler jeg deg og se fra begynnelsen. Mange av filene er riktignok relativt like, men mange mener at de har tatt seg opp den siste tiden. Personlig mistet jeg interessen etter nummer tre, men liker man denne type filmer og Trond Espen Seim har man en god helg foran seg Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Okei, takk for svar Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 lurte selv på rekkefølgen på denne serien. Har hørt mye bra om serien men har ikke sett noen av disse filmene selv tho. Verdt å få med seg ? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Både ja og nei. Problemet med mange av filmene er at de svinger mellom det totalt intetsigende til det engasjerende og spennede. Veldig varierende kvalitet. Men Trond Espen Seim sammen med Bjørn Floberg utgjør et relativt godt par. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå