MrLuni Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Mulig å oppdatere programvaren på nokia symbian s60 3rd edition eller hva det heter selv? Har en nokia 6220 classic. Konge mobilen foruten at når jeg switcher om til cam så går den helt til menyer osv kommer fram, men ikke bilde. Menyen henger seg opp, og når jeg lukker "lokket" så funker mobilen helt bra igjen. Muli Lenke til kommentar
Prompepute Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har oppgradert programvaren på min Nokia N73. Funket fint. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har du innstallert PC Suite? Hvis ikke vil jeg anbefale å gjøre det. Med PC Suite kan du oppdatere programvaren på mobilen din på en enkel måte. Har samme mobil selv og har tatt programvareoppdatering via PC Suite et par ganger. Siste versjon av Nokia PC Suite kan du finne her. Husk å ta backup av kontaktene og meldingene dine. Disse forsvinner ved programvareoppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå