Fly Emirates Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg skal ha engelsk - tentamen, og teamet er l om England. Har samla litt stoff om historen til england.. Men jeg lurer på om dere har skrevet artikkel om "who own the English lanugage" eller "about English in working life" Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Ingen som har . Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Har sjekka wikipedia og sånnt, men ennå forstår jeg ikke egentlig. Så jeg lurer nok en gang om noen er snill nok til å sende en artikkel de har, om det engelske språket. Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Fært som du skal mase da. Lær deg å bruke google. Dessuten bør du jobbe med rettskrivingen din, da jeg synes det er litt vanskelig å skjønne hva det er du vil ha. Her er i hvertfall et eller annet du kanskje kan ha bruk for, som tok meg 10 sekunder å finne: http://my.opera.com/Naaras/blog/2008/01/14...lish-test-i-had Endret 16. november 2008 av LordArgh Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Sånne sider jeg ikke vil ha, veldig vanskelig tekst. Vil liksom ha lettvinte notater jeg kan ta med. Så nok engang så lurer på om noen av dere har sånn artikkel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå