WaterMarked Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Kom over en video som illustrerer hvor liten jorda og sola er i forhold til de større stjernene som finnes i universet. Jeg ser ikke bort ifra at noen har lagt den ut her tidligere, eller lignende. Dere får si ifra viss til. Endret 15. november 2008 av WaterMarked Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Stilig, først så tenkte jeg at sola hadde ganske brukbar størrelse, men den ble visst ganske liten til slutt, når den største kjente stjernen er 1900 ganger større. Tror ikke jeg helt klarer å forestille meg hvor stort det faktisk er. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Videoen er postet utallige ganger før på dette forumet. Tror ikke jeg helt klarer å forestille meg hvor stort det faktisk er. Jeg tror at få om noen faktisk klarer å fatte hvor diger selv sola vår er. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hadde vert litt gøy å finne ut hvor mange terrawat en sån koloss produserer i varme. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 384 600 000 000 000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå