ekwathne Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Resultater av kamp. - Nr 1: |PwNd|Erling, |PwNd|Bakke, |PwNd|bLaKsTaR vs |TP|Joachim, |TP|Lol-Master, Eirik Winner: |PwNd|Erling, |PwNd|Bakke, |PwNd|bLaKsTaR Game: Random map Location: Black Forest Size: Giant Resources: Standard Reveal map: Normal Pop limit: 200 Endret 23. november 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Og der slo jeg Brandtz largest army-rekord med mine 200 krigere Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 umulig å slå den rekorden ^^ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) umulig å slå den rekorden ^^ Det er feil, Goths kan ha 210 pop. Endret 23. november 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De fleste eier ikke spillet så det er derfor vi spiller med 1.0 versjonen Koster 99,- på gamestop. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Age of Empires: Collector's Edt. Exclusive -89kr - Absouluttspill.no Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det spørs om det er så mange som gidder å kjøpe det. Tenkte på å gjøre det senere. Får har jeg hatt problemer med å linke Collectors Edition på LAN men det har funket fint med cracka Lenke til kommentar
E23Dude Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 oO! AOE er noe eg har sanvnet! hadde gode tider med dette spillet og eg knusegod stategi ^_^ er det noen her som klarer og spille dette over hamachi uten problemer med speed touch rutern?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!? om det går med rutern min skal eg starte og spille med dere med engang Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det spørs om det er så mange som gidder å kjøpe det. Tenkte på å gjøre det senere.Får har jeg hatt problemer med å linke Collectors Edition på LAN men det har funket fint med cracka Jeg spilte den på LAN nå i helja jeg, funka bra det Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 En ting jeg har merket meg når jeg har spillt noen kamper nå, er at jeg er fryktelig dårlig. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om noen gode guider et sted? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 En ting jeg har merket meg når jeg har spillt noen kamper nå, er at jeg er fryktelig dårlig. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om noen gode guider et sted? Jeg kan lære deg noen triks Tinmar Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) En ting jeg har merket meg når jeg har spillt noen kamper nå, er at jeg er fryktelig dårlig. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om noen gode guider et sted? AoK @ heavengames En side jeg hang en del på når jeg moddet og spilte Age of Empires. Sjekk "archives" delen. Det meste er gammelt, men en god del basiskunnskaper å tilhente seg der. Jeg vet ikke hvordan det står til med forumet nå lenger, men mange av de beste spillerne var der. Så man kan finne alt mulig om "counterattacks" osv. om man graver litt. Endret 24. november 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tror jeg netopp klarte å fikse router+modem, så jeg er veldig med på en kamp i kveld! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tror jeg netopp klarte å fikse router+modem, så jeg er veldig med på en kamp i kveld! Hvordan fiksa du det? oO Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sign me up, Nick: trondemor har skype: Tronniboi Hvilke regler mods og innstillinger må jeg gjøre for å være med ? Jeg har ikke "lovlig" versjon.. Spiller det noe rolle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det går fint. Vi spiller helt orginalt, med versjon "cd 1.0". Vi spiller med tilleggspakken "The Conquerors", bare spør på hamachi, så får du svar Lenke til kommentar
superninja Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg kunne godt tenke meg å være med en gang. Se hvor god jeg "egentlig" er. Er kanskje mest i helgene det er dere spiller? Jeg er uansett med! Kanskje i jula også? Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 vi spiller når folk har tid. spør rundt på hamachi, så kanskje du finner noen å spille med Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er som regel alltid noen som spiller. Er bare til å spørre på chaten om noen vil spille. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har ikke sjangs med å spille med v 1.0, må nesten spille med 1.0c, siden jeg finner ingen med v 1.0 som funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå