Rampage Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Det gikk med nesten 5 timer gitt. Fy faen det var mye fram og tilbake der. Men jeg kommer ikke over hvor mange jeg har drept Liker ikke trange map og når vi er en mindre blir det enda vanskeligere, men dæven det var morro. Hva bruker jeg for å avspille mgx? Du må nok legge filene i saved games mappa i age og så spille de av ingame via single-player og så recorded games. Bildene dine har forøvrig blitt fjernet? Legger de ut jeg: Endret 19. november 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Veldig morsom match i kveld. Av det sjeldne slaget Denne "gruppen" har vokst en del i det siste, og den fortsetter og vokse. Jeg tror dette er noe som kan vare lenge. Nebbdyret Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jepp, vil anbefale at vi fyrer opp rekorder også. Ettersom jeg leverte gode tall i denne kampen Og også hele resultater, hvem som spilte mot hvem og tid hvis du gidder å ta deg tid til det. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Legg opp en replay da! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sjekk forrige side, helt i bunnen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 har spillt aoe multiplayer lenge. skal bare ha denne i mine innlegg, så jeg kan bli med en gang, det ser jeg frem til. visste ikke at det var en slik tråd her med norske folk Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Jepp, vil anbefale at vi fyrer opp rekorder også. Ettersom jeg leverte gode tall i denne kampen Og også hele resultater, hvem som spilte mot hvem og tid hvis du gidder å ta deg tid til det. En rekordliste høres knall ut:P Samme med resultater, skal se hva jeg kan gjøre. men ikke i kveld Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei, jeg har veldig lyst å joine dette miljøet. Jeg har ikke spilt spille siden 5-6 år siden, har bare spilt "LAN" en gang, hehe da slo jeg en som hadde spilt det mye på nett "stolt" Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) kampen igår var nice ja^^ varte så lenge. er fornøyd med resulatene, sykt mange kills på enkelte, sykt mye resurrsinnsamling Endret 20. november 2008 av kolbuingen Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Hopper på Hamachi nå Sendt PM til Nebbdyret. Håper jeg kan få spille i dag. Endret 20. november 2008 av Lubben Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Mest sannsynlig, så kan jeg spille idag Lenke til kommentar
Nordis Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har dere noen faste tidspunkt dere bruker å spille på? Er uansett med Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Og der var jeg også operativ. Skal vi ordne en kamp i dag eller? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Damn you S-fag fremføringen jeg skulle ha ble flyttet til i morgen og jeg fikk vite i dag at vi skulle ha naturfagprøve, samtidig som jeg har matte og nynorsklekser. Hadde jeg ikke hatt det kunne jeg kanskje blitt med på en runde. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Hei Har opdatert førstepost med noen rekorder, ta en titt:) Kommer til å legge til en organisert liste over games med replays og bilder senere. Jeg kommer også til å legge til en liste hver uke med avtalte games som jeg eller noen andre hoster. Denne listen kan vi kjøre påmelding på. Jeg kan ta i mot påmeldinger på hamachi eller via PM. trenger ikke å spamme forumet pga. det. Så følg med, førsteposten oppdateres jevnt. Nebbdyret Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Like greit å spamme litt her med resultater og spørsmål om kamp, men nå som folk kommer seg inn på hamachi så er det like greit å ta det der også. Satser på å holde tråden relativt høyt oppe Nordis: Egentlig ikke, har pleid å være mellom 7-22 sånn ca. Men det er jo bare å spør folk som er online på hamatchi. Endret 20. november 2008 av Rampage Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Noen som vet hvor man kan få tak i aoe2 soundtrackene og den når du starter opp spillet og kommer til menyen? Endret 20. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Ingen kamper som gikk i går? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg må beklage at jeg ikke var på hamachi i går, jeg var verken iform til å spille og sitte på PC'n i det heletatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå