Gå til innhold

AOE 2: The Conquerors - kamper via Hamachi

Anbefalte innlegg

Det gikk med nesten 5 timer gitt. Fy faen det var mye fram og tilbake der. Men jeg kommer ikke over hvor mange jeg har drept :p

Liker ikke trange map og når vi er en mindre blir det enda vanskeligere, men dæven det var morro.

Hva bruker jeg for å avspille mgx?

Du må nok legge filene i saved games mappa i age og så spille de av ingame via single-player og så recorded games.

Bildene dine har forøvrig blitt fjernet? Legger de ut jeg:

AOK014.jpg

AOK015.jpg

AOK016.jpg

AOK017.jpg

AOK018.jpg

AOK019.jpg

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har spillt aoe multiplayer lenge. skal bare ha denne i mine innlegg, så jeg kan bli med en gang, det ser jeg frem til. visste ikke at det var en slik tråd her med norske folk

Lenke til kommentar
Jepp, vil anbefale at vi fyrer opp rekorder også. Ettersom jeg leverte gode tall i denne kampen :p

Og også hele resultater, hvem som spilte mot hvem og tid hvis du gidder å ta deg tid til det.

En rekordliste høres knall ut:P Samme med resultater, skal se hva jeg kan gjøre. men ikke i kveld :p

Mvh Nebbdyret

Lenke til kommentar

Hei

Har opdatert førstepost med noen rekorder, ta en titt:)

Kommer til å legge til en organisert liste over games med replays og bilder senere. Jeg kommer også til å legge til en liste hver uke med avtalte games som jeg eller noen andre hoster. Denne listen kan vi kjøre påmelding på. Jeg kan ta i mot påmeldinger på hamachi eller via PM. trenger ikke å spamme forumet pga. det.

Så følg med, førsteposten oppdateres jevnt.

Nebbdyret

Lenke til kommentar

Like greit å spamme litt her med resultater og spørsmål om kamp, men nå som folk kommer seg inn på hamachi så er det like greit å ta det der også. Satser på å holde tråden relativt høyt oppe ;)

Nordis: Egentlig ikke, har pleid å være mellom 7-22 sånn ca. Men det er jo bare å spør folk som er online på hamatchi.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...