ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Brukte dere ikke mer en 1 time og 40 min på første match? Det som er gøy er å samle opp masse ressurser så man kan slakte alle de vanlige folka og ha 200 krigere Vanligvis bruker jeg 2-3,5 time når jeg linker med noen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Morsom runde vi hadde nå. Rivers var faktisk ganske gøy. Ny runde imorgen? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Per definisjon slakt Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som fikk tatt skjermdump? Jeg prøvde men bildet ble bare svart :/ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, merket akkurat det samme. kan legge ut demoen. Tok og lagret ett slikt "chapter" også, så det går ann å hoppe til slutten regner jeg med? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Noen som fikk tatt skjermdump? Jeg prøvde men bildet ble bare svart :/ Samme skjer med meg. Kan ha noe å gjøre med de fargeinnstillingene du må ha for kjøre spilet i best oppløsning, det er 16-bit er det ikke det? Artig match i kveld, men ikke en god match fra min side, er for vant med Black Forest, men det kommer seg. Irriterende at vi ikke kunne bruke de custom mappene. Skal see etter hva som kan være problemet. Nebbdyret Endret 17. november 2008 av Nebbdyret Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som vet om det går an å ta skjermdump innad i spillet? En eller annen hotkey? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Noen som vet om det går an å ta skjermdump innad i spillet? En eller annen hotkey? Det er bare Fn+Print Screen. Men at det er svart har noe med fargeinstillingene på skriverbordet å gjøre tror jeg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Print screen gir faktisk skjermbilde i "Screenshots"-mappen i spillet. Så det er bare å hente fram derfra. Ellers til han som kommenterte game som varer litt lengre. Joda, men er jo tross alt meninga å krige litt, ikke bare sitte å turtle i basen med masse ressurser. Dog: ^^ Endret 17. november 2008 av Rampage Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Skjermdumper av resultat i spoiler. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er AoE2 freeware eller hvordan er ståa der? Funker det bra i vista forresten? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) AOE2 er jo helt konge. 2 beste RTS bak Warcraft 3 mener jeg Og AOE 2 er det andre beste spillet jeg har spillt til pc. Slår alt utenom WC3, HL-serien "skyte samme fiender som ser ut som oppgulp,og ikke enda værre med den flotte våpenfølelsen som er helt på tryne dårlig, føler jeg ikke skyter" FC-serien" håpløst begge spillene suger jævlig, makter ikke mer en 1 time i året på dem spillene" Endret 18. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er AoE2 freeware eller hvordan er ståa der? Funker det bra i vista forresten? AOE2 er ikke freeware. Det kan kjøpes billig på nettet dog. Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 var artig kamp igår ja^^ Lenke til kommentar
eRordal Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Tøff link;D Gler mæ t å spæll Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvordan registrerer jeg meg på dette? Hørtes morro ut.. Men må få fiksa versjonen. Har "File version 0.14.14.914" @ empires2.exe. Lenke til kommentar
Brandtz Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bare PM Nebbdyret om at du vil joine, så sender han passord+navn for Hamachiserveren Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Resultat for kampen ikveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kan ikke se bildene... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Fungerer fint her hos meg hvertfall. Hvilken nettleser har du? prøv å slå av referrer logging. For å slå av i Opera: Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" For å slå av i Firefox: Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå