Rampage Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Skal vi få ett game opp og gå nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Yes please, om det virker så. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Yes please, om det virker så. Om det virker er forskjellig fra hver enkelt. Jeg går nå gjennom masse detaljer med spillerne som er på hamachi, og det kan ta litt tid. EDIT: Vår første match gikk i kveld Map: Black Forest Victory: Conquest Tid: 1:40 |MM|Solbakk & |TP|Lol-Master vs Duke Azzgi & Duke Alexander Vinner: |MM|Solbakk & |TP|Lol-Master Mvh Nebbdyret Endret 17. november 2008 av Nebbdyret Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 God kamp, men Black forest er pokker så tungvindt å navigere i og du er nesten avhengig av katapulter som kan ta ned skog for å komme til ett angrep. Noe de 4(!) radene med porter og mur hos Lol-Master vitnet om da jeg kom tilbake for andre gang med ett angrep Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hadde det vært en ide å legge ved skjermdump for stats etter hver kamp? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hadde vært en idè, men det ble relativt glemt Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Hadde det vært en ide å legge ved skjermdump for stats etter hver kamp? Ja, tenkte jeg skulle gjøre det, men glemte det helt. Skal være der til neste match. Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 bar are så vidt jeg klare å overleve da XD 4 rader med mur/porter var ikke mange nok Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg er med på match ikveld. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 På neste match, kan noen lagre replayen, og laste den opp? Hadde vært veldig interessant. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) På neste match, kan noen lagre replayen, og laste den opp? Hadde vært veldig interessant. Gjode det,men filen er over 2 mb, skal prøve å zippe den. Mvh Nebbdyret Endret 17. november 2008 av Nebbdyret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Host opp en eller annen plass og legg ved link Funnet noen løsning på problemet mitt/vårt? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 http://rapidshare.com/files/164652521/reco..._53_13.rar.html Der har vi godgamet. Trenger ett par runder til for å komme tilbake i godformen ^^ Tror dette kan bli alright. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Satser på å få i gang en match i kveld, og viss det er muligt stiller vi kanskje 4 |MM| medlemer til en 4v4 Nebbdyret Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg, med flere har hatt problemer med å bli med i spill, vi får "Unable to join" og blir kastet tilbake til menyen. Jeg har lett litt rundt på nettet og funnet en løsning, dette fikset hvertfall problemet hos meg. Klikk på linken http://aokhelp.jimomighty.com/. Bla ned til "What ports do I need open?". Les grundig gjennom avsnittet. Dere blir bedt om å besøke denne linken http://www.portforward.com/english/applica...res_IIindex.htm. Velg din router. Helt øverst på siden er det en link hvor dere kan klikke dere inn på, der blir dere forklart hvordan dere endrer IP fra automatisk til manuell. Følg innstruksjonene i linken nøye. Når det er gjort går dere tilbake og fortsetter med å åpne portene spillet trenger, dette er godt forklart med bilder og tekst. Når dere har åpnet portene går dere tilbake på den første siden (http://aokhelp.jimomighty.com/) og velger "No one can see my game when I host". Ta testen, får dere "Sucsess" har dere åpnet portene, får dere "Failed" leser dere gjennom en gang til og prøver på ny. Dette virket for meg. Lykke til. mvh ekwathne Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det planlagt noe spill ikveld? Jeg er med, bare skriv til meg på hamachi. Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 er planlagt en match senere idag tror jeg Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Å Dette fikk jeg lyst til å bli med på. Men etter hva jeg vet krever vel Hamachi åpne porter, noe jeg ikke har mulighet til å få til her. Eller er det slik som det var med Zone en gang i tiden at bare hosten må ha åpne porter? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hver og en må åpne porter. Hvorfor kan du ikke åpne dine? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Studentnett på UiO edit: Får koblet på Hamachi da, men det er kanskje videre at problemene ligger? edit2: Lett jeg også har glemt at spillet ikke er instalert og disker ligger hjemme. Så da kan jeg vel egentlig bare sette meg ned og slappe av. Endret 17. november 2008 av zeltex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå