GrandMa Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg trenger pw og sånt til hamachien <3<3<3 Står vel på første side. Ja, der ja. Det er derimot fullt. Lenke til kommentar
wallawalla Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Jeg spilte på IGZones idag Deathmatch Michi varte i 8 timer men hadde på fast da =) http://www.igzones.com/matches/2238859 EDIT: jeg er baltus123, og ble noe galt med total score for alle sammen :| tok sin tid hadde vært gøy å spille med dere =( må få til en game en dag. Endret 4. juli 2009 av wallawalla Lenke til kommentar
jeIIy Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Spiller på gameranger selv, Mye bedre enn hamachi (pga problemene med å connecte til hverandre) + du trenger ikke orginal cd for å spille der. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Spiller på gameranger selv, Mye bedre enn hamachi (pga problemene med å connecte til hverandre) + du trenger ikke orginal cd for å spille der. Hvordan fungerer det? Mange som spiller der? Er det slik som hamachi at dere lager servere selv og så joiner de som har infoen? Eller er det mer public slik at alle som har AoE finner serveren og joiner? Lenke til kommentar
fossegrimmen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bare å laste ned gameranger, lage account å starte å spille Det er public ja, alle som har spillet kan hoste egne rom eller joine andre sitt. Er en del som spiller der ja, så tror du skal slite med å ikke finne et game. Hvis noen er interessert å spille er jeg å finne under nicket: _Fossegrimmen_ på GR. gl hf Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ny tråd. AOE 2: The Conquerors - kamper via GameRanger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Noen som fortsatt spiller Age of Empire 2 The Conquerors? Moderator bare slett innlegget, postet heller i den nye tråden vist i forrige post. Endret 10. september 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå