NoNamesLeft Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Skal bare innsatlere spillet så joiner jeg! Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er det mange vs mange kamper med noobs? Isåfall joiner jeg. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Er det mange vs mange kamper med noobs? Isåfall joiner jeg. Hehe, vi som spillte før var ivertfall fordelt utover forskjellige ferdighetsnivåer, så jeg vil nokk tro at det blir noe av det samme nå også. Nebbdyret Lenke til kommentar
Rinoa Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er inne på hamachi-serveren deres nå, litt skuffende å bare se 3 folk der som tilogmed er offline hele gjengen Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Er inne på hamachi-serveren deres nå, litt skuffende å bare se 3 folk der som tilogmed er offline hele gjengen Hehe, ja , det er ikke så mange enda, men jeg tror det vil bli flere ettersom de som var med før får vite om dette. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Skal jobbe med å sette opp noen kamper og slikt nå til helgen, samt få med flere spillere. Håper forsatt at det skal komme flere nye og gammle spillere tilbake til dette lile "comunity'et" vårt. Nebbdyret Lenke til kommentar
Eboh Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 jeg har gjerne lyst til å bli med dere, men da trenger jeg hjelp med å få patche opp til 1.0c Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 jeg har gjerne lyst til å bli med dere, men da trenger jeg hjelp med å få patche opp til 1.0c Egentlig har vi bare brukt å spillt med den upatchede versjonen, siden en del folk får problemer med dette. Jeg vil anta at du ikke får til å patche spillet fordi du kjører det fra en mappe, og ikke egentlig har instalert spillet. Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg blir med på nytt så fort jeg får lastet ned AOE2 igjen. Det er fortsatt c-patchen vi spiller med? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg blir med på nytt så fort jeg får lastet ned AOE2 igjen. Det er fortsatt c-patchen vi spiller med? Gogo, satser på en match i kveld! Er ikke sikker på hva vi skal kjøre, vi prates på hamachi, bare join serveren jeg har postet tidligere. Ikke patch spillet før vi har snakket da:P Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det blir nok dessverre ikke i kveld ettersom jeg ikke har utstyret mitt her siden jeg ikke er hjemme. Tror vi snakker mandag eller liknende. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 kult! har dere spilt noe i det siste? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 PC-en min gikk til helvete så jeg venter fortsatt på at den skal repareres. Jeg er derimot klar så fort den er oppe og går igjen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nå som eksamen er unnagjort og ferien er så og si begynt stiller jeg gjerne opp til kamp. Må bare få testet om det virker fint med Windows 7. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg er med. Heter Ikano på Hamachi. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Da er jeg klar for å bli med igjen! Synd at vi fortsatt bare er 5 stk derimot. Noen som vil spille rundt midnatt i kveld? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Serveren er visst full, jeg får ikke joinet med min "main" PC, og har ikke tilgang på den andre. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 er veldig klar for dette! men hvilken patch bruker dere? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 1.0c er det som er i bruk. Les førsteposten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå