Gjest Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Så bra da Nebbdyret! Invite me first =) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvor mange får man plass til i gruppen da? Lenke til kommentar
KoN_LioN_ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har selv ikke vært aktiv på noen dager, da vi har hatt klassetur til Åre. Håper det er gyldig unnskyldning Skal bare skaffe meg en router som funker for dette på hybelen også, så er jeg klar for mer moro. Er denne elite-serveren for spillere som mener de er i "toppskjiktet" eller hur? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Har selv ikke vært aktiv på noen dager, da vi har hatt klassetur til Åre. Håper det er gyldig unnskyldning Skal bare skaffe meg en router som funker for dette på hybelen også, så er jeg klar for mer moro. Er denne elite-serveren for spillere som mener de er i "toppskjiktet" eller hur? Nei, egentlig ikke. Bare ble sånn. Men lager en ny server i dag, så skriver jeg til dere på Hamachi så dere får navn og pass. Tror det blir en del spilling denne helgen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg kunne tenkt meg å bli med til helgen. Jeg har vert inaktiv over lengre tid pga utenlandsreiser og begrenset nett men på søndag har jeg en fridag og det kunne vert artig å spille noen kamper da. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 50 Tenkte på den nye gruppen, det er vell 50stk i vanlig men på betal versjon mener jeg man kan ha mer. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan du sende en PM med info til meg Nebb? Kommer ikke tilbake til pc'en min før over helgen. Lenke til kommentar
KoN_Fekt Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg er tilbake i Bergen nå og på en ny data. Er det mulig å få tilsendt pm om login-informasjonen på hamachi? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg må også få tilsendt loginsakene. Har formatert. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg må også få tilsendt loginsakene. Har formatert. +1 Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har denne aktiviteten død ut? Ingen som spiller lengre? Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 er sikkert folk som spiller, men vi har vel bare ikke hatt tid til det. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Wooooh, dette vil jeg være med på! Lenke til kommentar
superninja Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som blir med å spille nå? Helst noen med garena da, det er myye bedre! Lenke til kommentar
Kjell_Rune90 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har nettopp kommet med i denne gruppa av AoE spiller, så håper det er muligheter for at jeg også kan være med Om jeg er kvalifisert... Har klart å komme til Imperial Age på 24:29 (min:sec) gaming time Dette har jeg bevis på... Så ser frem til å spille mot venner og kjente^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Om du er god eller dårlig har ingenting å si (heldigvis for meg). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er Nebbdyret på ferie eller noe sånt? Trenger fortsatt loginsakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå