Nebbdyret Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har formatert og har mistet alle hamachi gruppene, sender dem meg gruppe og passord på pm nebbdyret? oi, så ikke dette. Skal sende deg et brev nå. Lenke til kommentar
bLaKsTaR Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 eg måtte fikse pcen og da mustet eg og alle gruppene og passordene... gidder noen og sende dei til meg? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 eg måtte fikse pcen og da mustet eg og alle gruppene og passordene... gidder noen og sende dei til meg? Så ikke dette før nå, skal sende deg de. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Blir det noen games i dag? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja! Men du kan ikke vente at jeg gjør det så bra nå da, trøtt og sliten Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 kjører straks igang en match nå folkens! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ikke slett meg fra gruppa. Skal til Geilo en liten måned, er nok max inaktiv denne måneden. Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Når jeg kjører patchfilen får jeg bare beskjeden: The retail version of Age of Empires II Conquerors is not installed on this system. Var det noen som har forslag på hva man kan gjøre da? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 jupp, last ned denne: http://www.sendspace.com/file/uw438y Pakk ut filene, ta ALLE filene inn i mappen til spillet. Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 jeg lasta ned den og flytta filene til den mappa hvor de forskjellige filene til der de lignende lå, men nå får jeg beskjed om at den ikke finner cd'en. Men har ikke cd'en fordi jeg ikke har spillet orginalt. Er dette fordi du trodde jeg hadde det orginalt eller bare jeg som har gjort noe galt? Lenke til kommentar
KoN_LioN_ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) no-cd til 1.0c er lett å finne bare replace den gamle .exe-fila, men husk å ta backup. Endret 7. januar 2009 av KoN_LioN_ Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har merket at mange av de første medlemmene ikke er så aktive lengre, så om dere ikke har tenkt å spille, så ville det vært greit om dere kunne forlate Hamachi-serveren, og gjører plass til flere, aktive spillere. Jeg håper også at det er flere som kunne tenke seg å spille sammen med oss Det spilles kamper på nettverkene våre hver dag. Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har merket at mange av de første medlemmene ikke er så aktive lengre, så om dere ikke har tenkt å spille, så ville det vært greit om dere kunne forlate Hamachi-serveren, og gjører plass til flere, aktive spillere. Jeg håper også at det er flere som kunne tenke seg å spille sammen med oss Det spilles kamper på nettverkene våre hver dag. Mvh Nebbdyret Jeg er helt enig med Nebbdyret! Dere som ikke spiller skal høyreklikke på hamachi gruppene å trykke "Leave Network" Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei folkens! Jeg har formatert min PC :O Og da har jeg selfølgelig mistet mine passord til hamachi gruppene, så vill Nebbdyret send meg passordet til: AGE: Conquerors elite v.2 + v.3 + v.4? evnt. AGE: Conquerors Elite / AGE: Conquerors Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Hei folkens!Jeg har formatert min PC :O Og da har jeg selfølgelig mistet mine passord til hamachi gruppene, så vill Nebbdyret send meg passordet til: AGE: Conquerors elite v.2 + v.3 + v.4? evnt. AGE: Conquerors Elite / AGE: Conquerors Skal gjøre det. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg håper at det er flere folk der ute som har lyst til å spille AOE sammen med oss, siden det nå ikke er så mange aktive om dagen, men jeg håper at det er på grunn av skole eller noe annet. Vi er fortsatt en del som spiller, men vi vil gjerne ha med flere. Det spilles både med 1.0 versjonen og 1.0c versjonen av spillet på serverene, men jeg håper alle kan skaffe seg 1.0c versjonen, men hellst begge. Jeg vil også igjen be folk som inne på hamachi-serverene om å forlate serveren hvis dere ikke har tenkt å spille, siden dere tar opp plass, og det blir så rotete hvis vi skal ha så mange servere. Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvor mye koster det for å lage større grupper? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har dere mange servere nå? Jer er bare i 3, og de siste dagene har det skjedd lite der. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Hvor mye koster det for å lage større grupper? Ska sette opp en ny storserver der alle de aktive blir med, skal fikse det i helgen. Jeg har en premium versjon somjeg kan lage server med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå