Nebbdyret Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Versjonen av AoE er ikke instalert.. Sendte deg info på brev. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Når jeg kjører patchfilen får jeg bare beskjeden: The retail version of Age of Empires II Conquerors is not installed on this system. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Når jeg kjører patchfilen får jeg bare beskjeden:The retail version of Age of Empires II Conquerors is not installed on this system. Sender deg også brev Lenke til kommentar
Booombasa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har cs 1.0 på pcen, men trenger Hamachi server navn og pass =P Elsker dette old school spillet, er med ikveld jeg Lenke til kommentar
Booombasa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 sjekket inne på spillet hvilken versjon jeg har, og der står det cd 1.0 prøvde å innstalere patchen for sikkerhets skyld, da fikk jeg: The retail version of Age of Empires II Conquerors is not installed on this system. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Versjonen av AoE er ikke instalert.. Sendte deg info på brev. Venter fortsatt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Alle som det ikke virker for kjører pirat. Lenke til kommentar
Booombasa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Alle som det ikke virker for kjører pirat. Har hatt denne versjonen i 2-3 år nå. Spilt over LAN, Hamachi og singel playerm har aldri hatt noe problemer noengang =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Alle som det ikke virker for kjører pirat. Det virker med pirat også Lenke til kommentar
Booombasa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 fikk hamachi server og pass på pm. men ''network er full'' Lenke til kommentar
Booombasa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har versjon CD 1.0 på pcen ( den som kan spilles rett fra mappe, nedlastet ulovlig ) Vil den funke med den versjonen dere har her? Noob i dette jeg skjønner dere ^.^ Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 fikk hamachi server og pass på pm. men ''network er full'' Fullt nå? hmm, kan jo ikke stemme... Lenke til kommentar
Booombasa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ERROR! This network appears to be full. Click here for details hmmmmmmmm? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Får lage et nytt nettverk da, sender deg brev med info. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Er ikke så merkelig det. Når det er femten personer på nettverket, i tillegg til personen som hoster nettverket, er det fullt så lenge man ikke har den komersielle lisensen til ca 200 kroner. Den gir deg muligheten for 50 medlemmer på ett nettverk. Det hadde vært en smule enklere og bedre. Slik det ser ut i dag, hadde alle da vært på det samme nettverket. Endret 3. januar 2009 av macros. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Er ikke så merkelig det. Når det er femten personer på nettverket + personen som hoster nettverket, er det fullt så lenge man ikke har den komersielle lisensen til ca200 kroner, slik at det kan være 50 på nettverket. Har da ikke lisens jeg, men et av mine nettverk kan ha 50. Er vel trial dritt, men får skaffe meg den komersielle lisensen da. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har ikke så veldig med erfaring, men slik det virker det fungerer her Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg kunne gjerne vært med å betalt for å få komersiell lisens og plass til 200stk. Noen som er med å spiller idag? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg kunne gjerne vært med å betalt for å få komersiell lisens og plass til 200stk. Noen som er med å spiller idag? Sier ikke nei takk til det nei:) Bare kom på hamachi det, det spilles sikkert hele kvelden Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har formatert og har mistet alle hamachi gruppene, sender dem meg gruppe og passord på pm nebbdyret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå