kolbuingen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 jeg er kanskje klar for et game i kveld Lenke til kommentar
nikeman Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 kanskje jeg også men trenger pw til hamachi serverne først! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kom igjen gutter. Make it so. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Gamet er oppe og vi venter. Bare meg og Nebbdyret atm. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg er med, hva er IP? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har virkelig aldri blitt så eid før som jeg ble mot Kon_GM og Kon_Fekt. Var ganske vilt. Lenke til kommentar
hakristian Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 jeg rekker et spill nå! venter på hamachi og jeg kan hoste Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Jeg kan bli med på et spill idag, skal ingenting på selve nyttårsdagen så... Jeg hoster gladlig også. Edit: Må bli senere idag. Endret 31. desember 2008 av Blomsterbob Lenke til kommentar
hakristian Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 er på hamachi og kan spille litt nå Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er også klar for et game! Lenke til kommentar
hakristian Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 kom på hamachi da. Tror ikke jeg har sett noen der i dag bortsett fra noen som ikke kunne spille. Lettere om folk bare kommer på hamachi uten at de leser her inne på forumet Lenke til kommentar
KoN_LioN_ Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ville bare rapportere om at greiene mine nå funker inntil jeg flytter opp igjen hvertfall. Så er med! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er nok med på en match idag Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg vil bare si at fra nå av så vil jeg at alle skal skaffe seg v 1.0c av spillet, som vil si at dere må laste ned en patch, og instalere den på maskinen. Link til Patch: http://www.download.com/Age-of-Empires-II-...4-10064108.html Hvis det er noen spøsrmål om dette, så kan dere kontakte med via brev eller via hamachi- Legger det inn i førstepost også. Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kanskje jeg også, begynner å bli en stund siden. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg vil bare si at fra nå av så vil jeg at alle skal skaffe seg v 1.0c av spillet, som vil si at dere må laste ned en patch, og instalere den på maskinen. Link til Patch: http://www.download.com/Age-of-Empires-II-...4-10064108.html Hvis det er noen spøsrmål om dette, så kan dere kontakte med via brev eller via hamachi- Legger det inn i førstepost også. Mvh Nebbdyret Vi gjør dette fordi det gjør spillet balansert, og retter opp ulike feil som er i orginalen. Spillet blir også mer rettferdig mellom de forskjellige sivilisasjonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Versjonen av AoE er ikke instalert.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg vil bare si at fra nå av så vil jeg at alle skal skaffe seg v 1.0c av spillet, som vil si at dere må laste ned en patch, og instalere den på maskinen. Link til Patch: http://www.download.com/Age-of-Empires-II-...4-10064108.html Hvis det er noen spøsrmål om dette, så kan dere kontakte med via brev eller via hamachi- Legger det inn i førstepost også. Mvh Nebbdyret På tide. Endelig balanse, og så kan vi som spiller utenom dette også være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå