GrandMa Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er klar for enorme mengder gaming etter klokken 1745 i morgen. Må bare se Arsenal-Portsmouth. Så skal det deles ut bank. Lenke til kommentar
hakristian Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Grandma jeg har ikke no passord eller no sånt enda men jeg har tid til å spille ca samme tid. om noen vil sette opp game og invitere meg inn så er jeg på msn [email protected] husker fortsatt hvordan man spiller selv om det er 6 år siden nå så det er bare å kjøre på! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er klar nå. Noen som er med? Føler ikke jeg har rett til å gi deg passordet til Hamachi-serveren siden den ikke er min. Du får sannsynligvis en PM av Nebbdyret så fort du sender Hamachi + Aoe2-navn. Lenke til kommentar
hakristian Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 sendte i natt. om ingen andre vil spille så kan vi vel bare spille gjennom et annet hamachiroom så lenge vel ? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vil spille? Lenke til kommentar
hakristian Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 vel jeg satte PCn min til å være DMZ nå så da er alle portene åpne til denne PCn. Da burde det funke. hadde vært gøy å prøve å se om det funker anyone? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vil bli med nå? Har med to stk til via LAN. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som kan hoste som vil være med? Jeg får ikke til å lage en statisk IP. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 YAY. Jeg fikk det til! Noen som vet om det jeg har gjort kan skape problemer for andre datamaskiner på nettet? Blomsterbob. Meld deg. Vi skal spille. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Wee, jeg kommer! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det funker fortsatt ikke nå. Jeg har gjort all og jeg får succesful på den testen i linken i førsteposten. Er det noe mer jeg må gjøre? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg finner ikke games nå lenger. Kan ikke joine games pga dette. WTF. Noen må mekke dette. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Må vel åpne porter viss du skal host selv GrandMa.. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det har jeg gjort. 2300-2400 og en til. Lenke til kommentar
hakristian Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 noen som er med på et spill? Lenke til kommentar
hakristian Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har samme problemet som vi hadde for 6 år siden med dette spille også. Det er for enkelte klin umulig å spile aoe2 online gjennom directplay. Ganske enkelt fordi det modemet de har fått tilsendt fra sin ISP ikke tillater at du åpner de portene som trengs for å spille det. Ser ikke ut som jeg får til å spille det selv om jeg har satt PCn min i DMZ. utgjort at aoe2 er det eneste spillet jeg ikke får spille på nett Lenke til kommentar
hakristian Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Om noen andre har Thomson Speedtouch 546T så vil jeg gjerne høre hvordan dere fikk til å spille det på nett ( om det gikk) Eventuelt om noen har samme modemet og ikke får det til å funke? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Regner med å sette opp en match i 22:00-tiden. Vær klar de som skal være med. Nebbdyret Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg er klar, men vi burde kanskje sjekke om jeg kommer inn først. Jeg tror det skal gå greit hvis det vanligvis funker... Lolmaster greide å joine mitt game! YAY. Da funker det virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå