Gå til innhold

AOE 2: The Conquerors - kamper via Hamachi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dødskult! jeg laster ned hamachi nå og holder på og installere AOE2: The Conquerors igjen!

Hamachi navn og info kommer så fort jeg får ordna det.

Skal også sies at jeg har et par venner som også spiller/har spilt/vil spille det igjen.. så kanskje vi kunne fått igang no team kamper.. det hadde vært konge.

EDIT:

Hamachi navn: Shamlu

Ingame navn: Shamlu

Diskuskjo.no navn: dbL

PM'r deg nå nebb for passord til servern osv..

:p

Endret av dbL
Lenke til kommentar
Hvilke regler hadde du tenkte at dere/vi skal spille med?

Selv liker jeg å spille med max pop. limit, max resources, standard victory, og map explored (har hele kartet men det er mørkt) og å spille kanskje 2-3 lag mot hverandre, eller alle mot alle.

Reglene kan være forskjellige fra hver eneste match, og bestemmes av de som er med. Har ingen standard regler bortsett fra denne: Ingen jukseprogrammerl elle hacks, bruk av dette vil føre til utkastelse fra hamachi gruppen.

Lenke til kommentar

Ok da er vi i gang, det blir antagelig noen kamper i kveld :D men jeg vil ha flere spillere! Jeg skal legge til 8 venner av meg så snart jeg får kontaktet de og diskutert noen detlajer, så da er vi allerede blit en del spillere.

Jeg håper dette kan utvikle seg til et lite community som spiller først og frems for å ha det morsomt.

Mvh Nebbdyret

Lenke til kommentar
Gud, jeg elsker AOE2! Jeg blir med neste helg, jeg lover! Hadde det vert en ide å føre kommunikasjon over Skype?

Jeg og mine venner gjør det. Om ulike lag vil gjøre det er opp til dem, og det er også opp til hver enkelt viss de vil dele sin skype-id med andre.

Mvh Nebbdyret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...