Laserbeam Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Dette så veldig interessant ut, blir med jeg, når servern er helt oppe , det funker med Collector's Edition av spillet ikke sant? (DvD) Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Går ut i fra det ja, bare så lenge du har patchet til 1.0c versjonen Send meg PM med Hamachi-navn og jeg gir deg pass. Mvh Nebbdyret Endret 16. november 2008 av Nebbdyret Lenke til kommentar
Peckachu Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) dødskult! jeg laster ned hamachi nå og holder på og installere AOE2: The Conquerors igjen! Hamachi navn og info kommer så fort jeg får ordna det. Skal også sies at jeg har et par venner som også spiller/har spilt/vil spille det igjen.. så kanskje vi kunne fått igang no team kamper.. det hadde vært konge. EDIT: Hamachi navn: Shamlu Ingame navn: Shamlu Diskuskjo.no navn: dbL PM'r deg nå nebb for passord til servern osv.. Endret 16. november 2008 av dbL Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg må legge til at jeg ikke er noen supermann når det kommer til strategispill, jeg spiller mest for å ha det gøy og koselig da Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Vi har nå funnet en måte som fungerer, og ddet burde ikke være noen problemer. Send PM til meg om spørsmål Mvh Nebbdyret Endret 16. november 2008 av Nebbdyret Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvilke regler hadde du tenkte at dere/vi skal spille med? Selv liker jeg å spille med max pop. limit, max resources, standard victory, og map explored (har hele kartet men det er mørkt) og å spille kanskje 2-3 lag mot hverandre, eller alle mot alle. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Hvilke regler hadde du tenkte at dere/vi skal spille med?Selv liker jeg å spille med max pop. limit, max resources, standard victory, og map explored (har hele kartet men det er mørkt) og å spille kanskje 2-3 lag mot hverandre, eller alle mot alle. Reglene kan være forskjellige fra hver eneste match, og bestemmes av de som er med. Har ingen standard regler bortsett fra denne: Ingen jukseprogrammerl elle hacks, bruk av dette vil føre til utkastelse fra hamachi gruppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Åtte stykker på en tiny map er gøy Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Oh! Dette fantastiske spillet er jeg med på ofcourse! Sign me up! Må bare "rigge" den noe eldgamle age-utgaven min med denne nye patchen så er jeg good to go. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Vi har nå funnet en måte å spille matcher på uten problemer. Send PM til meg viss dere har spørmsål som ikke blir besvart i førstepost. Mvh Nebbdyret Endret 16. november 2008 av Nebbdyret Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 blir moro hvis vi får meg mange på dette, kanskje 8 pers. i samme match =) Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Ok da er vi i gang, det blir antagelig noen kamper i kveld men jeg vil ha flere spillere! Jeg skal legge til 8 venner av meg så snart jeg får kontaktet de og diskutert noen detlajer, så da er vi allerede blit en del spillere. Jeg håper dette kan utvikle seg til et lite community som spiller først og frems for å ha det morsomt. Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Gud, jeg elsker AOE2! Jeg blir med neste helg, jeg lover! Hadde det vert en ide å føre kommunikasjon over Skype? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Gud, jeg elsker AOE2! Jeg blir med neste helg, jeg lover! Hadde det vert en ide å føre kommunikasjon over Skype? Jeg og mine venner gjør det. Om ulike lag vil gjøre det er opp til dem, og det er også opp til hver enkelt viss de vil dele sin skype-id med andre. Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vi kan jo begynne med å få det til Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Vi kan jo begynne med å få det til Vi har fått det til å fungere. Logg på hamachi og jeg skal forklare deg forandringene, eller les førstepost:) Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Yeah, baby. Spiller fra mappe jeg og Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Vi nermer oss muligens en løsning som kan være det som skiller så mange fra å ikke kunne joine game, etc. Dette gjelder ikke alle spillerene, men noen. Håper vi får det til i kveld:D Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jobber hardt, men gir ikke opp Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vet det er lenge til men noen her som skal på tg? Jeg skal hvertfall, må få igang noen skikkelige aoe2 runder da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå