RebelXsi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Det blir vel ikke helt rettferdig uansett. Men mitt forslag er at er det likt mellom to lag så er det den som vant den kampen der de møtte hverandre som går av med seieren. Foreslår at Nebbdyret tar en avgjørelse i løpet av dagen, så vi vet hvem vi skal møte når i morgen. Endret 19. desember 2008 av RebelXsi Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 beklager å ha vært inaktiv i det siste, men har fått ny pc nå. og nettverkene er fulle, så jeg kommer ikke inn XD Lenke til kommentar
bLaKsTaR Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 denne turneringen kva blir det av den? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Usikker, men jeg møter ihvertfall en problem med at jeg sitter på en annen pc og annen IP, så har jo ikke tilgang på disse nettverkene lengre. Til gjengjeld har jeg en fungerende skjerm ^^ Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvilke spill trenger man for å bli med? Age of empires 2 og Age of Empires 2: The Conquerors? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Hei Jeg må bare beklage at det ikke har skjedd noe med denne turneringen, og jeg foreslår egentli bare at vi utsetter den til senere. Jeg tror at det ikke var det beste tidspunktete å arrangere denne turneringen ijulen, siden jeg som vanligt har blitt forstyrret av mange "uforutsette" hendelser. Jeg beklager denne sene beskjeden, men jeg har hatta mye å gjøre. Jeg håper vi kan få til en ny turnering så tidligt som mulig på nyåret. Mvh Nebbdyret. Lenke til kommentar
RebelXsi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Enig, det blir litt sent å begynne noe nå. Også enig i at vi utsetter det og heller tar det skikkelig over noer uker en gang i 2009. Også får vi beskjed i god tid så vi kan legge det opp i forhold til lekser og prøver. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Enig, det blir litt sent å begynne noe nå. Også enig i at vi utsetter det og heller tar det skikkelig over noer uker en gang i 2009. Også får vi beskjed i god tid så vi kan legge det opp i forhold til lekser og prøver. Ja, skal sørge for å gi beskjed i god tid. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg vet at det er jul, og at det kanskje derfor er litt stille for tiden, men jeg vet at det spilles kamper daglig på nettverket vårt, så jeg håper at dere kan legge ut skjermdumb, etc for de kampene som blir spillt. Håper alle får en gledelig jul. mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Trenger hamachi men får feil på den linken i første post.. Ny link anyone? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Trenger hamachi men får feil på den linken i første post.. Ny link anyone? DU trenger strengt tatt bareb å søke på hamachi download på google. Link: http://hamachi.en.softonic.com/ Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 kunne noen sendt meg passordet til hamachi på en melding ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Send en PM til Nebbdyret. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Send en PM til Nebbdyret. Allready done. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Går det ann å være med selv om jeg ikke har en teammate? Skal bare skaffe meg expansion så er jeg meget interessert i å bli med. (Noen som har den på foreksempel FTP forresten?) Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Går det ann å være med selv om jeg ikke har en teammate? Skal bare skaffe meg expansion så er jeg meget interessert i å bli med. (Noen som har den på foreksempel FTP forresten?) Trenger ingen lagkamerater for å spille nei. Sjekk postkassen din, jeg sender deg et brev. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Går det ann å være med selv om jeg ikke har en teammate? Skal bare skaffe meg expansion så er jeg meget interessert i å bli med. (Noen som har den på foreksempel FTP forresten?)Om du kan akkurat basics (bygge hus og krigere) så kan du muligens bli min teammate Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Haha. Basics ja. Hvor høyt er nivået egentlig? Har vunnet 2vs6 en gang på mine gode dager. Skal sies at det ikke akkurat var "ubergamers" på det andre laget, men det gjelder vel for noe. *skrytemode* Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Juletider = lite spilling på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Haha. Basics ja. Hvor høyt er nivået egentlig? Har vunnet 2vs6 en gang på mine gode dager. Skal sies at det ikke akkurat var "ubergamers" på det andre laget, men det gjelder vel for noe. *skrytemode* Jeg suger egentlig selv. Eier på smålan da . De andre her har et ganske habilt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå