RebelXsi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bruk "Sett in bilde" funksjonen når du skriver en post. Nebbdyret Da får jeg beskjed om å skrive inn en URL adresse, hvordan gjør jeg det når bildene ligger på PC'n min? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Bruk "Sett in bilde" funksjonen når du skriver en post. Nebbdyret Da får jeg beskjed om å skrive inn en URL adresse, hvordan gjør jeg det når bildene ligger på PC'n min? Du må laste de opp på rapidshare.com eller en annen slik side. Nebbdyret Lenke til kommentar
RebelXsi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Du må laste de opp på rapidshare.com eller en annen slik side. Nebbdyret ok, takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 ImageShack er også bra til bilder. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Photobucket.com fungerer også utmerket. Du kan legge inn PwNd i turneringslisten:) Endret 10. desember 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Har satt tidspunkt for turneringen til den 29-31 Desember. Si ifra hvis dette ikke passer for noen, så skal jeg se om vi kan forandre tidspunktet. Nebbdyret Lenke til kommentar
RebelXsi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har satt tidspunkt for turneringen til den 29-31 Desember. Si ifra hvis dette ikke passer for noen, så skal jeg se om vi kan forandre tidspunktet. Nebbdyret Jeg trodde dette skjedde før julaften jeg, noen av oss drar vekk fra internett i romjulen, så dette passer dårlig for meg ihvertfall... Kan jeg komme med et forslag om at vi kan legge turneringen i tidsrommet 20-23 des? eller ødelegger jeg mange juleforberedelser med det? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 20-23 hadde nok passet best for min del. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 20-23 hadde nok passet best for min del. Hmm, får se på det da. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 20 til 23 passer bedre for meg og. |L2P|Mr. Medister og |L2P|Killalot er mest sannsynlig med da. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Ja, dato for turneringen er skiftet til 20-23 Desember. Nebbdyret Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Resultater av kamp 9 Desember 2008. |L2P|Birk, |L2P|Killalot, EaK2k vs IamGM, Tummy, |c3|rebel Winner:|L2P|Birk, |L2P|Killalot, EaK2k Game: Random map Location: Black Forrest Size: Giant Resources: Standard Reveal map: Normal Pop limit: 200 Recording: 11 desember Nebbdyret kan du legge dette i førstepost? Endret 11. desember 2008 av Dassen Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Resultater av kamp 9 Desember 2008. |L2P|Birk, |L2P|Killalot, EaK2k vs IamGM, Tummy, |c3|rebel Winner:|L2P|Birk, |L2P|Killalot, EaK2k Game: Random map Location: Black Forrest Size: Giant Resources: Standard Reveal map: Normal Pop limit: 200 Recording: 11 desember Nebbdyret kan du legge dette i førstepost? Ja Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Håper å få med flere på turneringen, men jeg antar at det er mange som ikke har tid i julen, men vi får se. Trenger flere påmeldinger. Frist er 18 Desember Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kamp nå/søndag kveld? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg er veldig med nå i kveld. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg blir også med i kveld hvis jeg får dette systemet til å fungere som det skal. Kommer under navnet Pokey isåfall. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Satser på å få i gang en match klokken 19 i kveld. Håper det er noen som kan spille. Nebbdyret Lenke til kommentar
RebelXsi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg lurer på om vi kan sette opp noen faste instillinger i juleturneringen? ettersom det er mye heder og ære på spill her, vil det kanskje være mest rettferdig om alle vet hva de går til? Et forslag fra meg er: - Location: Coastal/Mediterranean - Size: Medium (4) - Resources: Standard - Population: 200 - Reveal map: Normal - Starting age: Standard - Victory: Conquest Team together På All techs Av Team together På Record game På Når det gjelder location vet jeg at mange liker mye forskjellig, så jeg foreslår at vi tar hensyn til at det er en bane med både vann og land. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Et forslag fra meg er: - Location: Coastal/Mediterranean. Uenig, tror Black Forrest er den som blir spilt mest, fulgt av Yucatan og Mongolia. - Size: Medium (4). For litt lengre kamper kan vi kjøre 6, men så er det om det er lange games man er ute etter... - Resources: Standard Enig - Population: 200 Enig - Reveal map: Normal Enig - Starting age: Standard Enig - Victory: Conquest Enig Team together På Enig All techs Av Enig Team together På Enig Record game På Enig, som publiseres i førsteposten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå