Gjest Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Haha. Ble eid jeg og Haha. Ble eid jeg og Haha. Ble eid jeg og Edit: det var ikke spam med internet klikka xD Endret 8. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Resultater av kamp 7 Desember 2008. |PwNd|Erling, |MM|Brandtz, Tummy, Eirik vs |MM|Karlsen, |L2P|Birk, Eak2k, |L2P|Killalot Winner: |PwNd|Erling, |MM|Brandtz, Tummy, Eirik Game: Random map Location: Rivers Size: Giant Resources: Standard Reveal map: Normal Pop limit: 200 Flott om nebbdyret legger til i førstepost. Er flere resultater de siste sidene som ikke er lagt inn. Skal gjøre det i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Leste i en annen AoE-tråd om at det hjalp å sku på ipx, noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Når er det dere normal spiller? Har vært inne på hamachi noen dager nå uten at det ser ut som om noe skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bare å ta kontakt med hvem du vil, det er nok mest spilling i helgene. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Resultater av kamp 8 Desember 2008. |MM|Brandtz, |MM|Karlsen, |MM|Sandnes, |MM|Solbakk vs |c3|Eirik, |PwNd|bLaKsTaR, |c3|Rebel,|PwNd|Erling Winner: |c3|Eirik, |PwNd|bLaKsTaR, |c3|Rebel,|PwNd|Erling Game: Random map Location: Black Forest Size: Giant Resources: Standard Reveal map: Normal Pop limit: 200 Flott om nebbdyret legger til i førstepost. Endret 8. desember 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Skal oppdatere førstepost med de seneste kampene i kveld. Har også tenkt å begynne å planlegge en kommende turnering, mest sansynlig i julen. Turneringen kommer trolig til å bli en 2v2 turnering, siden det ikke er så mange lag med 3 og 4 spillere. De som har lyst til å være med kan allerede begynne å melde på sine par via BREV til meg. Kommer tilbake til tidspunktet så snart som mulig. Hvordan turneringen foregår må jeg komme tilbake til, men et vanlig knock-out system er vel greit? "Gruppespill" er vi vel for få til? Er åpen for forslag. Mvh Nebbdyret Endret 9. desember 2008 av Nebbdyret Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg og Tummy tar en match! Poster bilder når vi er ferdig ^^ Hadde også en match igår, men tok ingen bilder Btw, vant forresten over igår Tummy EDIT: Glemte og legget til noe Endret 9. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg får bare error: "The network appears to be full" Men når jeg også testet den andre serveren, som ikke er full, fikk jeg samme melding.. Noen løsningsforslag? -- EDIT: Funket visst når jeg satte på evaluering av komersiell versjon .. Endret 9. desember 2008 av Zatôitchi Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg får bare error: "The network appears to be full" Men når jeg også testet den andre serveren, som ikke er full, fikk jeg samme melding.. Noen løsningsforslag? Tror den serveren ble satt opp med en acount som ikke er premium, så den kan defor ikke ha så mange medlemmer, Får at den er full jeg å. Det er da "elite" serveren jeg snakker om. Så jeg setter opp en ny server, siden mine servere kan ha flere medlemmer. Name: AGE: Conquerors Elite v.2 Pass: Spør meg om det på brev Nebbdyret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 AoE virker Får ikke unable to join lenger! Lenke til kommentar
Brandtz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 AoE virker Får ikke unable to join lenger! Grattis!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Takk Er foressten en match kl 18.00 om noen gidder, vi er foreløbig bare to. Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Har oppdatert førsteposten med en "Turneringsoversikt", med liste over lagene som er meldt på. Håper det er flere lag som kan delta. Er også åpen for forslag når det gjelder tidspunkt og utføring av turneringen. Mvh Nebbdyret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da er jeg med i v2 av hamachigruppa. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Resultater av kamp 9 Desember 2008. EaK2k vs Tummy Winner: EaK2k Game: Random map Location: Yucatan Size: Giant Resources: Standard Reveal map: Normal Pop limit: 200 Nebbdyret kan du legge dette i førstepost? EDIT: Video av kampen RAPIDSHARE Endret 9. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Oppdaterer listen nå. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nebbdyret, sender du meg passordet til nye serveren? Elite v2. Lenke til kommentar
RebelXsi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Match 29/11 Vet denne kommer veldig sent, men det er fordi jeg først nå fant ut hvordan screenshots fungerte Grunnen til at jeg poster er at det er en ny rekord på tid til feudal age. Fint om du legger dette til i førsteposten nebbdyret... Lol-Master vs Holth,E vs |c3|Rebel Winner: Rebel Game: Random map Location: Black forest Size: Giant Resources: Standard Reveal map: Normal Pop Limit: 200 Edit: hvordan legger dere til bildene og ikke bare som vedlegg? Edit2: Da er det endelig med bilder 29.10_08__1_.BMP 29.10_08__2_.BMP 29.10_08__3_.BMP 29.10_08__4_.BMP 29.10_08__5_.BMP 29.10_08__6_.BMP Endret 11. desember 2008 av RebelXsi Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Match 29/11 Vet denne kommer veldig sent, men det er fordi jeg først nå fant ut hvordan screenshots fungerte Grunnen til at jeg poster er at det er en ny rekord på tid til feudal age. Fint om du legger dette til i førsteposten nebbdyret... Lol-Master vs Holth,E vs |c3|Rebel Winner: Rebel Game: Random map Location: Black forest Size: Giant Resources: Standard Reveal map: Normal Pop Limit: 200 29.10_08__1_.BMP 29.10_08__2_.BMP 29.10_08__3_.BMP 29.10_08__4_.BMP 29.10_08__5_.BMP 29.10_08__6_.BMP Edit: hvordan legger dere til bildene og ikke bare som vedlegg? Bruk "Sett in bilde" funksjonen når du skriver en post. Nebbdyret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå