Rampage Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Må få oppdatert rekordene, jeg har jo wipet mine gamle Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Burde fått slettet de inaktive spillerene fra gruppen slik at vi kan få inn flere som faktisk spiller. Noen spill imorgen kveld? 21.00? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mange som har meldt seg på som faktisk aldri har vært med ja. Solbakk, tok ny total score igår og tok stone collected denne matchen Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Yepp, jeg får heller ikke tilgang fordi det ikke er ledig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke delete meg fra gruppa selv om jeg ikke har vært så mye aktiv i det siste, har hatt det travelt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke delete meg fra gruppa selv om jeg ikke har vært så mye aktiv i det siste, har hatt det travelt. Me too. Dere kan jo fjerne de som ikke har en X på seg i førsteposten Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) -Slettet- Endret 4. desember 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dere kan jo fjerne de som ikke har en X på seg i førsteposten Det er vel ikke så lurt for ebkelte ganger virker det som om vi er delt i to "leire" slik at noen som får til å spille med hverandre nødvendigvis ikke får til å spille med andre. Jeg får f.eks. til å spille med mange, men har ikke fått til å spille med Nebbdyret ennå. Blir jo litt dumt hvis vi skal sparke alle de som ikke får til å koble seg til trådstarter. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tenkte ikke på det. Tenkte at de som ikke hadde prøvd å være med å spille enda skulle bli fjerna. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Herregud, snakk med Nebbdyret på PM, ikke spam tråden. Det får deg ingen vei. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Egentlig å bare fjerne meg... Har alt for mye gjøre nå for tia. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nebbdyret: Kan du ikke opprette en Hamachiserver til? En AoE eliteserver hvor alle som er med er aktive? Feks kan vi dele passordet bare in-game? Lenke til kommentar
Nebbdyret Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Nebbdyret: Kan du ikke opprette en Hamachiserver til? En AoE eliteserver hvor alle som er med er aktive? Feks kan vi dele passordet bare in-game? Ja, kan gjøre det, men skal være borte i helgen uten noen tilgang til PC. Må fikse det på mandag. Nebbdyret Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er ihvertfall rimelig poengløst å ha en halv liste der noen aldri har vært pålogget eller spilt kamper. Så noe restrukturering burde gjøres. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) 3x |L2P| spiller i kveld, hadde vært allright med noen folk å spille mot Jeg har opprettet et nettverk for de som er aktive: AGE: Conquerors elite Pm meg for passord, evt. få det gjennom chatten på den vanlige serveren. Endret 5. desember 2008 av Dassen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) slett Endret 13. desember 2008 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) *Slett* Endret 6. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Resultater av kamp 7 Desember 2008. |PwNd|Erling, |MM|Brandtz, Tummy, Eirik vs |MM|Karlsen, |L2P|Birk, Eak2k, |L2P|Killalot Winner: |PwNd|Erling, |MM|Brandtz, Tummy, Eirik Game: Random map Location: Rivers Size: Giant Resources: Standard Reveal map: Normal Pop limit: 200 Flott om nebbdyret legger til i førstepost. Er flere resultater de siste sidene som ikke er lagt inn. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Resultater av kamp 7 Desember 2008. |PwNd|Erling, |MM|Brandtz, Tummy, Eirik vs |MM|Karlsen, |L2P|Birk, Eak2k, |L2P|Killalot Winner: |PwNd|Erling, |MM|Brandtz, Tummy, Eirik Game: Random map Location: Rivers Size: Giant Resources: Standard Reveal map: Normal Pop limit: 200 Flott om nebbdyret legger til i førstepost. Er flere resultater de siste sidene som ikke er lagt inn. Strømmen gikk under kampen, jeg holdt på med å fjerne Tummy fra kartet (bokstavelig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå