Finnduz Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hei. Jeg måtte formatere den ene disken min og mistet derfor en masse av bookmarks. Jeg prøver nå og finne igjen en nettside der man kan kjøpe klær for kvinner/menn/ungdom. Men, for at noen overhode skal kunne finne ut hvilken side det er beskriver jeg den med noen stikkord. - Siden er lys/hvit og du kan velge mellom en masse merkevarer på venstreside. - Siden er Norsk (og svensk tror jeg?) - Du kan kjøpe gavekort på siden håper noen kan hjelpe meg, vet dette ikke er mye og gå på. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) nelly.com? Edit: Eller zoovillage.com Endret 15. november 2008 av ertestuing Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Nei, det er ikke nelly.com eller zoovillage.com, man kommer rett inn på siden (det er ikke noe valg av språk i "starten"). Hvis jeg ikke husker feil så har navnet ordet "head" elns, vanskelig og huske. Siden var hvertfall lys og ryddig. Endret 15. november 2008 av Finnduz Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Nei, ikke noen av disse heller. ser ikke ut som jeg klarer å finne denne siden igjen. Tror også at det var .no domene. Lenke til kommentar
floww Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 nocomply.no? hjelper litt hvis du sier hva slags klær de solgte der og Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Nei, det er faktisk ingen av disse sidene. bah fant nettsiden, http://www.stayhard.no/ Endret 21. november 2008 av Finnduz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå