Vinojan Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 heisann! var innom elektroworld idag. fikk tilbud om Qln Qubic II F for 1000 kr... skulle hente den fra soundgarden ned i byen... er dt verdt penga? elr finnes dt bedre tilbud takker for allsvar Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tviler sterkt på at det finnes noe bedre for 1000,- . (for et par, eller per stk. ?) Så det er et meget godt kjøp. "Den beste" høytaleren til den prisen tradisjonelt er Dynavoice Magic F6 (kostet 995,- før.) Lenke til kommentar
Vinojan Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Tviler sterkt på at det finnes noe bedre for 1000,- . (for et par, eller per stk. ?) Så det er et meget godt kjøp."Den beste" høytaleren til den prisen tradisjonelt er Dynavoice Magic F6 (kostet 995,- før.) det er for et par ... men er dynavoice f6 noe bedre ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg tror faktisk QLN-ene er bedre. Har ikke hørt noen av de. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har ikke hørt noen av dem, men Qln ser ut til å være i samme klasse selvom den koster litt mer. Det var uansett et godt kjøp ! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Qln og Dynavoice sies å komme fra samme fabrikk, faktisk. Lenke til kommentar
Vinojan Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 eller burde jeg gå for Patos Basic 310 istedet? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg bestilte disse idag. Virker som de er ganske like Dynavoice F-6, men fikk beskjed om at de har oppgraderte elementer og kabinett. Har F-6 hjemme, tenker å plassere disse bak og sette Qubic II foran. Hørte på de i butikken, hørtes bedre ut enn F-6 etter min mening. Spilte mye renere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå