jan-tore Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hei Arne Har du vurdert 22 magnum,prisen vil vel ligge i underkant av 5000 Kr.ferdig jenget for lyddemper. Pris demper i underkant av 1000 Kr. Pris på ammo er jeg ikke sikker på,vil vel ligge en plass mellom 2 - 3 Kr. Denne kan du bruke på det meste av småvilt uten og rive for mye i filler. Med hilsen Jan Tore Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ja, jeg har nok sett på .22 WMR ja, men det er bare det at ammunisjonen blir så dyr, ellers så skulle jeg gjerne kjøpt både den og .17 HMR. Så det blir vel gjerne .22LR, kanskje bolt på meg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, jeg har nok sett på .22 WMR ja, men det er bare det at ammunisjonen blir så dyr, ellers så skulle jeg gjerne kjøpt både den og .17 HMR. Så det blir vel gjerne .22LR, kanskje bolt på meg. 22lr er alltid en sikker vinner;) Lenke til kommentar
daydonmaip Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 gå for 22. det er billig med ammo og med lyddemper lager den mindre støy enn et luftgæver (hvis du bruker lyddemper kuler). Småvilt jakt med 22.: du har bare lov til å skyte dyr opp til harens størrelse (bare opp til ikke til og med) men alt småvilt detter for ei vellplassert kule. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Da tråden er en måned gammel og jeg for lengst har bestemt meg for .22LR, sier jeg meg fornøyd med responsen jeg har fått, og ber om at folk ikke poster mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå