Papirkurven Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hei. Jeg leter altså etter en skrekk/grøsser film jeg så for en del år siden. Det var noe ala skrik, bare at han morderen brukte en stor krok istede for en kniv. Noen som har peiling på hva den heter? Eneste jeg husker fra den filmen var at han stengte ei dame inn i ei sol-seng Takker for all hjelp ps. jeg TROR filmen hadde noe "summer" i navne, men det er ikke 100% sikkert Endret 15. november 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) I know what you did last summer? Edit: Har ikke sett den selv men tok en sjangs siden du sa det var noe med "summer" kanskje. Endret 15. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) I know what you did last summer? Edit: Har ikke sett den selv men tok en sjangs siden du sa det var noe med "summer" kanskje. Mulig det er den, var iallefall bilde av enn mann med krok på koveret EDIT: Fant det ut nå, søket på google og der fant jeg den scene med sol-senga "I Still Know What You Did Last Summer" het den. Endret 15. november 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 ?? Det er treeren. Den han er ute etter er toeren, I Still Know What You Did Last Summer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hehe..ja etter at han postet at han hadde funnet det ut ja Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg leter altså etter en skrekk/grøsser film jeg så for en del år siden. Det var noe ala skrik, bare at han morderen brukte en stor krok istede for en kniv. Du har fått besvart spørsmålet ditt, men husk at slike spørsmål skal stilles her Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 SKAL de det? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 De SKAL det, ja. Stenges: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg