Heggiman Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg kjøpte nylig en asus eee 1000 problem... Så skulle jeg til å starte dataen, så hadde jeg så dårlig tid at jeg ikke gadd å legg inn windows å sånt.... Men nå så tenkte jeg at jeg skulle legge det inn, å da kommer det opp sån Sikkermmodus Sikkermodus med nettverk Sikkermodus med Kommandolinjen Suste fungerende konfigurasjon (siste innstillinger som virket) Osv osv osv Så trykker jeg på en av tingene, så kommer windows xp merket opp, så går det plutselig av. med et lite glimt av blue screen.. Va gjør jeg???? Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 ville kanskje reinstallert windows. Prøv å få tak i feilmeldingen, litt lettere å hjelpe mer da. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du kjøpte en Eee 1000 og var ikke Windows installert? Lenke til kommentar
Heggiman Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Ja det er jo det som er feilmeldinga Jo windows var innstalert. men jeg har jo ikke cd rom på pcen Får det er en eee 1000 Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja,men denne maskinen skal jo fungere normalt ved første oppstart.Kanskje du burde levere den inn der du kjøpte den.Det er jo grunn til reklamasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå