doofus Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 http://info.ea.com/internal.php?id=233 Doofus Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jepp, det er der du kan spille i Norge ;D Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Du må sikkert betale 500 for den saken der og. BF1942 har blitt et meget innbringende og ikke minst dyrt spill sett i mine øyne Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Noen som vet når denne kommer ut? Jeg har ikke kjøpt BF ennå men håper på å få en pakkeløsning. Hvis ikke er det vel mest spennende å kjøpe BF1942 droppe RtR og heller gå for secret wares? Noen meninger om dette? MazeKing :sniper: Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Max er 50*50, for ikke å snakke om hvor stygt bilde du hadde Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Mazeking: Få vekk det bildet nå Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 oi, gleder meg til den der, men ea og dice bør ikke begynne å ødelegge battlefield om de gjør med bf slik de gjør med sims. jeg gidder ikke spille i klan hvis kravet er å betale noen hundre hver gang det kommer noen nye tanks. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 den der lukter det fisk av, for ikke å si Sims... :-? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 kjøp exansion pack(RTR) og bf1942 nå ikke vent til høsten! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 "Top secret German prototype Rocket Pack which allows players to fly and fight at the same time." hrm.. den her likte jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 oi, gleder meg til den der, men ea og dice bør ikke begynne å ødelegge battlefield om de gjør med bf slik de gjør med sims. jeg gidder ikke spille i klan hvis kravet er å betale noen hundre hver gang det kommer noen nye tanks. Har ikke vært i en klanmatch hittil hvor man har brukt noen andre brett enn det som følger med orginalspillet. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jubler ikke over dette jeg..ser ut til at det blir litt userioest med noen av de super LAME vaapna som er planlagt...OPF all the way . Men i utangspunktet er jo BF et KJEMPE spill , men tror de oedelegger litt for seg selv naa . Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 "Top secret German prototype Rocket Pack which allows players to fly and fight at the same time." hrm.. den her likte jeg ikke helt. Det er rett for sin tid da, akkurat da dem fant opp jetpacks for militær bruk, vel og merke fungerte dem veldig dårlig Edit: Foresten, Battlefield Command, er dette et Battlefield spill også? kommer i år 2004 høsten, ser JÆVLIG bra ut Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 sorry snabben det fantes nok ikke mange jetpacks på den tiden. Digger avataren din mazeking. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 sorry snabben det fantes nok ikke mange jetpacks på den tiden. Digger avataren din mazeking. folk blir flinke til å finne opp masse ting når det er krig, tyskerne fant opp raketter som de sendte imot london og var nære ved å sette atombomber i de (kommando soldater ødela en fabrikk så det ble ikke noe av), er godt mulig de testet ut noe jet packs også. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 De testet ut jetpacks ja, faktisk brukte de en del ressurser på denne forskningen. Og ja Mazeking, dritkul avatar, jeg tok meg den frihet å lage en bakgrunn av den jeg http://www.sintrax.net/~glenn/sad.jpg http://www.sintrax.net/~glenn/saddam.gif Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Holder meg heller til Desert Combat enn det tulle der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå