Gå til innhold

Supert av Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slenger meg på denne tråden.

 

Bestilte en 40" sony lcd tv kl. 13:00 onsdag 19 november, har den i stua nå, ferdig satt opp mindre enn 24 timer senere. Netshop er det eneste stedet jeg kommer til å handle fremover.

Får bare håpe du ikke får problemer med TVen. NetShop kjører parallellimport over en lav sko.

 

edit: nå gikk jeg ikke via D-link - jeg tenkte å gjøre dette først, men det 800-nummeret som sto på Netshop's sider var nå byttet ut med et 815-nummer, og de er som kjent ikke gratis. Derfor valgte jeg å gå via Netshop.

815-nummer er bare lokalttakst..

 

Har handle mye fra NetShop fordi de har hentebu i Oslo og jeg har derfor ungått porto. Nå har de vel begynt å ta porto for å sende ting dit (til sin egen avdeling altså), så de har mista mye av fordelen de hadde.

Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar
Slenger meg på denne tråden.

 

Bestilte en 40" sony lcd tv kl. 13:00 onsdag 19 november, har den i stua nå, ferdig satt opp mindre enn 24 timer senere. Netshop er det eneste stedet jeg kommer til å handle fremover.

Får bare håpe du ikke får problemer med TVen. NetShop kjører parallellimport over en lav sko.

 

edit: nå gikk jeg ikke via D-link - jeg tenkte å gjøre dette først, men det 800-nummeret som sto på Netshop's sider var nå byttet ut med et 815-nummer, og de er som kjent ikke gratis. Derfor valgte jeg å gå via Netshop.

815-nummer er bare lokalttakst..

 

Har handle mye fra NetShop fordi de har hentebu i Oslo og jeg har derfor ungått porto. Nå har de vel begynt å ta porto for å sende ting dit (til sin egen avdeling altså), så de har mista mye av fordelen de hadde.

Noen som kan bekrefte dette?

 

Stemmer, tror de ta 40 kr. i porto. Det gjør det litt mindre interressant å handle der.

Lenke til kommentar
edit: nå gikk jeg ikke via D-link - jeg tenkte å gjøre dette først, men det 800-nummeret som sto på Netshop's sider var nå byttet ut med et 815-nummer, og de er som kjent ikke gratis. Derfor valgte jeg å gå via Netshop.

815-nummer er bare lokalttakst..

 

 

Ikke når du må ringe fra mobil - spesialnumre er dessuten også ofte dyrere enn standard ringepriser (0,69 øre / min i mitt tilfelle). Jeg har krav på gratis avhjelp, derfor gidder jeg ikke å kanskje måtte sitte i timesvis i telefonkø.

Lenke til kommentar

Kaster meg også på litt NEtshop skryt!

 

Bestillte mobil HTC touch pro + 8GB sandisk microSD minne + billader. Da varene kom så viste det seg at 8GB microSD kortet kun kom med adapter til vanlig SD kort. Bilde på netshop sine sider ga klart inntrykk av at det var ett USB adapter hvor microSD korte kunne settes inn i. Dermed enkelt å plugge inn i PC og overføre størrre filer.

 

Tok en telefon til Netshop og uten å mukke fant kundebehandleren fram til en Kingston USB adapter som tok MicroSD, SD + flere kortvarianter og sendte dette til meg uten kostnad! Merk at det ikke var en vanlig kortseler denne kingston var. Der er på størrelse med en vanlig USB minnepinne og det er to lokk man kan åpne for å sette inn minnekortet i.

 

Utrolig flott av Nethop! PS, jeg tok kontakt med dem primært for å varsle dem om feil på produktets fremstilling på nettsidene, men de tok på eget initativ og erstattet det jeg trodde jeg hadde bestillt. Flott! :)

Lenke til kommentar

Hyggelig at noen får god service hos netshop da.

Etter to uker venter jeg fremdeles på svar ang. min defekte datamaskin.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1012265

 

Og etter min erfaring er dårlig service ikke noe uvanlig hos dem.

Jeg bestilte en skjerm hos dem og fikk feil vare. Den ble sendt tilbake og de sa de skulle sende skjermen etter å ha fått sendingsnr på feilvaren. Nummeret ble sendt samme dag som varen gikk i retur, og dagene ble til en uke uten noe tegn til skjermen min. Jeg sendte dem en ny melding og lurte på hvor skjermen var blitt av, og først da sendte de den.

 

Datamaskinen jeg bestilte viste seg å være defekt og ble sendt til reparasjon. Den kom tilbake med samme feilen og var nå blitt 1000kr dyrere. Og de har ikke giddet å svare på forespørsler etter å ha sendt maskinen tilbake.

 

Så mine to bestillinger ble til 4 forsendelser og ikke en av dem uten problemer. Makan til useriøst selskap skal man nok lete lenge etter. Jeg vil faktisk bli overrasket om de ordner opp i problemene med datamaskinen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...