Rudde Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Men det går ikke ann å dekativere at den skrur seg av automatisk :S Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 da vil jeg be om å få nytt kort på reklamajon. Lenke til kommentar
maN1C Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Prøv med Load default values i BIOS og sjekk temeperaturen etter en stund. Hvis NorthBridge fremdeles er varm, er det noe feil med hovedkortet. North Bridge chipen sitter under kjøleribben midt på kortet, i motsatt ende av der det står Republic of Gamers. Du kan kjenne på kjøleribben der. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Nå har jeg hatt PC'en stående av i ett par timer i ett kaldt rom. Når jeg skrur den på ligger cpu på 12C og resten på 20-30C og NB starter på 39 og øker hurtig... Hatt på PC'en i 5 min nå og den har økt til 53C Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 jeg tror nok du må få sendt inn det kortet jeg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå