Gå til innhold

merkelig glemt passord ,få nytt?

Anbefalte innlegg

en stund siden sist jeg var her, og er registrert på en del forskjellige forum, og liker ikke å bruke samme navnpassord overalt,

så jeg tenkte å få en mail sendt om hvilket brukernavnpassord jeg hadde

men nei for å få passord måtte jeg huske brukernavn.....siden jeg ikke husker det brukernavnet jeg hadde her, så tenkte jeg og registrere et nytt,

men nei det fikk jeg ikke lov til for e-mail adressen var i bruk av en annen bruker, ja jeg vet det det :evil: det er min e.mail, men jeg vet ikke brukernavnet :evil:

så derfor måtte jeg opprette en ny e-mail konto, for å kunne få et nytt brukernavn her,

har aldri opplevd andre forum hvor du må huske brukernavnet for å få tilsendt passord, der skriver du bare inn e-mail adressen så får du både pass og brukernavn, hvis folk kødder og skriver inn andres e-mail. så er det bare å ignorere den hvis du ikke har spurt om det!

så jeg syntes en forandring her er nødvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og så må du også huske på at du har en ALT for stor avatar både i kByte og i pixel!

Du må ordne det før du blir fratatt det privilegium det er å få ha avatar!

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Dersom noen glemmer det gamle brukernavnet og passordet, kan vi være behjelpelig. Brukeren må da sende oss en mail fra den mailkontoen han eller hun registrerte seg på, slik at vi kan få verifisert at rette vedkommende får brukernavn og nytt passord tilsendt.

Tråden stenges, da slikt som dette skal tas opp med en moderator.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...