Nabbetuzz Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hei tenkte å kjøpe meg ny PC i nærmeste fremtid, men litt usikker på om jeg skal vente lengre eller ikke. Jeg tenker å bruke rundt 14 000kr på den med skjerm. Pc'n skal brukes til litt av hvert. Alt fra spilling, bilderedigering++. Jeg ønsker at Pc'n skal være støysvak, og ikke minst at den skal være litt fremtidsrettet . Oppsettet skal inneholde kabinett + innhold, og en skjerm. Jeg ser at blant annet intel er på vei inn en ny sokkel, og i7 prossorer. Er dette noe jeg burde vente på? ddr2/ddr3? vente på noe spessielt skjermkort? og burde jeg vente på noe annt spessielt? Ja, vet det alltid kommer noe nytt, og alt det der. Men det er vel kanskje å vente på ny sokkel en liten stund om man kan? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Slik det er nå, så ville jeg ventet til etter julenisser og nyttårsrkadetter. Kansje også vente å se hva AMD AM3 sokkelen kan tilby? Hvem vet, de overrasket alle med Radeon HD 4xxxx serien, kansje de kan overraske med phenom II prosessoren. Endret 15. november 2008 av Svenni212000 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Må si meg helt enig med Svenni hær! Er litt spent på AMD AM3 sokkelen, som Svenni sier; Hvem vet, de overrasket alle med Radeon HD 4xxxx serien, kansje de kan overraske med phenom II prosessoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå