HLSolbjorg Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har satt pc'n i dvalemodus to ganger, bare for å teste hvor fort den klarer å skru seg på igjen hvis jeg bare skal levere en skoleoppgave, eller sjekke noe på nettet. Trykker på startmenyen->den pilen nede til høyre->Dvalemodus Pcn står på litt, før den er "av". Når jeg så skrur pc'n på igjen med på knappen, kommer det opp "checking usb" og masse dildall som kommer opp under hver oppstart. Så kommer jeg til skjermen hvor det står: "Fortsetter Windows". Den "måleren" hakker bortover, ikke noen "smooth" bevegelse akkurat, den går enoormt tregt. Så tar det alt fra 5-10 minutter før pcn er oppe å kjøre. I tillegg, er alle G15 LCD mods borte, så jeg må skru av (kill processes) alt som har med g15 å gjøre, slå av alt som har med de programmene som skal vises (rivatuner, winamp, msn, mirc etc.)så starte de opp igjen etter jeg starter opp logitech game panel manager :S :S Noen som vet hvorfor det går så tregt? Specs | | V Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg opplevde dette når jeg deaktivere all IDE på hk da alt jeg hadde Sata. Slo på dette så fungere det raskt igjen, selv om jeg ikke hadde en eneste enhet. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 man gjør dette i BIOS`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå